TMP w nowej formule 

MTP

Od 24 do 26 lutego 2016 będą trwały Targi Mody Poznań. Organizatorzy stawiają na zwiększenie liczby polskich wystawców oraz na nowe trendy w organizacji wydarzeń dla branży fashion.

Rosnące zainteresowanie Europejczyków kolekcjami od młodych projektantów ma swoje odzwierciedlenie w ekspozycji najważniejszych imprez targowych dla sektora mody.

O widocznych zmianach mówią m.in. organizatorzy Targów Mody Poznań, którzy odnotowali niemal dwukrotny wzrost liczby projektantów podczas ostatniej edycji wydarzenia.

Więcej nowoczesnego dizajnu i noc zakupów

Zgodnie z zapowiedzią organizatorów poznańskich targów już 25 lutego projektanci otrzymają osobny pawilon, w którym zostanie uruchomiona „noc zakupów” dla klientów końcowych. Projekt pod nazwą Showroom BezliQ zgromadzi około 80 dizajnerów i będzie otwarty również podczas trwania Targów Mody Poznań w dniach 24–26 lutego.

Mocny polski akcent

Targi Mody Poznań od ponad roku wspierają rodzimy sektor odzieżowy i obuwniczy przez powołanie do życia projektu Polska Moda. Celem inicjatywy jest promocja marek wyróżniających się dizajnem i jakością. Znak Polska Moda przyznano już dwudziestu trzem firmom, których całość produkcji odbywa się w kraju; są to m.in. marka Carl Verssen, Lanieri Fashion, Sempre czy Nord. Program ma swoich ambasadorów w świecie showbiznesu (w 2015 roku ambasadorem został Mister Polski Rafał Maślak) oraz w gronie klientów – Ambasadorki Polskiej Mody są wybierane drogą ogólnopolskiego castingu. W konkursie o tytuł ambasadorki projektu może wziąć każda kobieta 18+ bez względu na rozmiar i typ sylwetki.

Program Polska Moda ma również pomóc handlowcom z różnych części świata wybrać ofertę najatrakcyjniejszych marek z naszego kraju. Jest to możliwe dzięki obecności wyróżnionych w danym roku firm na ekspozycji Targów Mody Poznań. Ich stoiska są oznaczone na planie pawilonów logotypem przedsięwzięcia.

Jakie marki, takie targi

Nie jest tajemnicą, że podstawą sukcesu targów są obecne na nich marki. Targi Mody Poznań od lat prowadzą strategię polegającą na pozyskiwaniu topowych firm, które są poszukiwane przez zwiedzających. I pomimo rozbudowy przestrzeni polskich marek, wydarzenie wciąż ma charakter stricte międzynarodowy, o czym świadczą liczby: w lutym planowana jest obecność brandów z ponad dwudziestu krajów.

Termin Targów Mody Poznań: 24–26.02.2016

Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Więcej informacji na temat wydarzenia: www.targimodypoznan.pl

Bezpłatny bilet on-line dla osób z branży mody: www.mtp24.pl

Data publikacji: 16.02.2016
Przeczytaj również

Targi:
Targi Mody Poznań, 5-6.03.2019 r.
Targi Mody Poznań to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych dla branży mody w Polsce. Organizatorzy zapraszają do udziału wszystkich, którzy szukają oryginalnych… więcej »
Targi:
Od mikrofabryk po personalizację. Przyszłość przemysłu mody
Automatyzacja, personalizacja i zrównoważony rozwój to tematy przewodnie nadchodzącej edycji targów dla przemysłu lekkiego Texprocess, które będą trwały od 14 do 17 maja… więcej »
Targi:
Znajdź partnerów z Azji w Berlinie
Szeroką ofertę profesjonalnej produkcji na zlecenie oraz przykłady gotowej odzieży, dodatków i tkanin firm sourcingowych z Azji (od Hongkongu po Pakistan) będzie można… więcej »