Together marketing na Retail Marketing Forum

21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się 9. Retail Marketing Forum. Spotkanie, organizowane przez firmę Promedia, będzie przebiegało w tym roku pod hasłem „together marketing”.  Ma ono zachęcać do zwiększania efektywności  marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań i poszukiwanie płaszczyzn współpracy.

 Forum już na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalnych konferencji, jako ważne wydarzenie zarówno dla przedstawicieli sieci detalicznych, jak i centrów handlowych – właścicieli, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.

Tematem przewodnim kwietniowego wydarzenia będzie „together marketing”. Stworzone przez organizatora hasło ma zachęcać do zwiększania efektywności  marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań, poszukiwanie płaszczyzn współpracy, budowanie mostów zamiast murów.

Ważnym tematem będzie integracja retailu z e-commerce w ramach omnichannel, poszerzona o nowe pomysły, jak e-mall, czyli centrum handlowe wspierające swych najemców także w sprzedaży internetowej.

Podczas forum eksperci przedstawią propozycje lepszego wykorzystania potencjału współpracy między galerią handlową i najemcami  także w takich obszarach, jak wspierające sprzedaż aktywności marketingowe, budowanie marki, poprawa jakości obsługi klienta  i efektywny visual merchandising.

Kolejny cel Retail Marketing Forum to prezentacja sprawdzonych sposobów na cross marketing – współpracę między najemcami, której efekt to dotarcie do nowych klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów – na zasadzie wymiany usług.

Inspiracją dla uczestników wydarzenia będą też z pewnością przykłady wspólnych działań sklepów w ramach tej samej ulicy handlowej czy w szerzej pojętej przestrzenie miejskiej.

Podczas forum poznamy także najlepsze sklepy – zwycięzców konkursu Retail Marketing Awards.

Uczestnicy będą mogli posłuchać interesujących wykładów, jak też wymienić się doświadczeniami w ramach paneli dyskusyjnych, a także poszerzyć swą wiedzę, dzięki bezpośrednim konsultacjom z ekspertami na stoiskach Partnerów Forum.

Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny po uprzedniej akredytacji przez organizatora. Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 490 zł netto.

Serdecznie zapraszamy!

Termin: 21 kwietnia 2016, godz. 9.00-16.00.

Miejsce: Warszawa, Business Centre Club,  Pl. Żelaznej Bramy 10.

Do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy

Agenda konferencji

Partner Główny:

gł

Partnerzy Strategiczni:

strategiczni

Partner:

image010

Partnerzy Honorowi:

honorowi

Patroni Medialni:

medialni

Sponsorzy upominków:

upominki

Patroni medialni Retail Marketing Awards:

medialni RMA

Data publikacji: 18.03.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »