Ultra Violet – kolor roku 2018

Hero Image

Mocny, prowokujący fioletowy odcień to nowy kolor roku 2018, ogłoszony właśnie przez Instytut Pantone. To duża odmiana po tegorocznej świeżej zieleni Greenery. 

Nowy kolor Pantone 2018 jest intensywny, tajemniczy i niekonwencjonalny. Kolor ten często jest też kojarzony z duchowością czy mistycyzmem. Według Laurie Pressman, wiceprezes Pantone Colour Institute „żyjemy w czasach wymagających wynalazczości i wyobraźni. Właśnie z takiej twórczej inspiracji zrodził się Ultra Violet – kolor, który przenosi naszą świadomość i potencjał na wyższy poziom”. 

W modzie czarujący fiolet znajdzie zastosowanie zarówno w odzieży męskiej, jak i damskiej. W związku z tym, że kolor fioletowy to połączenie barwy niebieskiej i czerwonej, daje on możliwość stworzenia wielu ciekawych zestawień kolorystycznych. W połączeniu ze złotem lub innymi metalicznymi barwami, Utra Violet będzie wyglądał bardzo luksusowo, a w połączeniu z szarością lub zielenią zapewni naturalną elegancję.

Podobnie, Utra Violet przybiera różne formy w zależności od zastosowanych materiałów. Aksamity w tym kolorze świetnie nadają się na elegancki wieczór, z kolei w materiałach sportowych lub w tenisówkach fiolet ten będzie wyglądał bardzo nowocześnie. W akcesoriach, biżuterii i okularach, Ultra Violet sugeruje pojawienie się kamieni naturalnych, ciekawych faktur i kwiatów.

Data publikacji: 13.12.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Raport Global Retail Ranking 2018 już dostępny
16 października 2018 r. w Londynie odbyła się globalna premiera raportu Global Retail Ranking 2018 autorstwa międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance. Publikacja jest… więcej »
Aktualności:
Nowy wymiar marketingu
Dużo cennej wiedzy oraz praktycznych wskazówek, dotyczących m.in. skutecznego wykorzystania marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej firmy, będzie można zdobyć już 14… więcej »
Aktualności:
Marki mody wspierają się w Łodzi
22 września w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi można było obejrzeć pokazy kolekcji firm i projektantów biorących udział w drugiej edycji projektu „Marka Wspiera… więcej »