Vistula na stałe z Lewandowskim

Spółka Vistula Group S.A.  jest zadowolona z efektów współpracy z Robertem Lewandowskim i przedłuża kontrakt ze znanym piłkarzem na czas nieokreślony. Sportowiec, oprócz udziału w kampaniach reklamowych marki, będzie współtworzył z firmą kolejne autorskie kolekcje.

Vistula współpracowała już z Robertem Lewandowskim przy kolekcji na wiosnę i lato oraz przy sezonie jesień-zima 2016. Piłkarz był twarzą kampanii, a do salonów trafiły kolekcje sygnowane jego nazwiskiem. Nowy kontrakt zakłada długoterminową współpracę.

–  Bardzo cieszy nas fakt, że nie rozstajemy się z Robertem i będziemy kontynuować działania z tym znakomitym sportowcem przez następne lata. Nasza dotychczasowa współpraca pokazała, że odpowiednio dobrana osobowość do marki może przynieść ogromne korzyści, nie tylko wizerunkowe, ale przede wszystkim pomóc w realizacji celów biznesowych. A wyniki finansowe dla Vistuli w 2016 roku były naprawdę imponujące. Siła rażenia Roberta Lewandowskiego w mediach jest ogromna i cieszymy się, że to właśnie z Vistulą wiąże się na kolejne sezony. Mocno wierzymy w to, że jego osoba oraz limitowane kolekcje sygnowane nazwiskiem piłkarza, przyciągną do salonów klientów ze zdwojoną siłą – mówi o współpracy Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.

–  Vistula to godna zaufania marka na światowym poziomie, z którą bardzo chętnie wiążę się na dłużej. Vistula oferuje świetnej jakości produkty i wzornictwo, dlatego cieszę się, że będziemy nadal współpracować i współtworzyć kolekcje – mówi Robert Lewandowski. – Od dłuższego czasu noszę produkty marki, bo idealnie wpisują się w mój intensywny tryb życia. Na co dzień potrzebuję ubrań wygodnych, w miejskim charakterze, a na oficjalne wyjścia dobrze skrojonego garnituru. Wszystko to znajduję w kolekcjach marki. Na jesień planujemy stworzyć wyjątkową limitowaną kolekcję, która w 100% będzie oddawać mój styl i to co lubię w modzie najbardziej – dodaje piłkarz.

Kolekcja przygotowana wspólnie z piłkarzem wejdzie do salonów na stałe i będzie od sierpnia dostępna we wszystkich salonach w Polsce oraz online.

Działania komunikacyjne z udziałem Roberta Lewandowskiego w drugiej połowie 2017 roku będą obejmowały prasę z segmentu premium, internet oraz social media.

Data publikacji: 31.03.2017
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »