Vistula ubierze polskich piłkarzy

Vistula Group S. A. poinformowała o zawarciu umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której firma uzyskała tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”. Vistula opracuje i wykona kolekcję ubrań (składającą się z garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia) dla piłkarskiej reprezentacji Polski.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy. Vistula to uznany producent odzieży i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej produkty znane są z najwyższej jakości, dlatego niezmiennie cieszymy się, że właśnie w garniturach tej polskiej firmy reprezentacja Polski wyjedzie na turniej finałowy EURO 2016 – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Cieszymy się, że możemy zadbać o wygląd naszych piłkarzy. Połączenie lidera na rynku modowym z polską drużyną sportową jest czymś naturalnym. Piłka nożna to najważniejsza dyscyplina sportu w naszym kraju oraz najgorętszy temat nadchodzącego sezonu. Vistula  mocno kibicuje i wierzy w sukces reprezentacji Polski na turnieju EURO 2016 we Francji. Mamy świetnych sportowców w drużynie, co nie raz mieliśmy okazję widzieć na boisku. Tym bardziej jesteśmy dumni, że PZPN wybrał nas na swojego partnera i polska drużyna będzie prezentować się w skrojonych na miarę garniturach Vistuli – mówi Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.

W ramach umowy Vistula otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” w swoich działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych.

Data publikacji: 15.03.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »