VM Forum: dokąd zmierza visual merchandising

14590046_1116154268420296_2280077286837280420_o

26 października 2017 r. w Warszawie odbędzie się 5. edycja Visual Merchandising Forum. Uczestnicy imprezy dowiedzą się, jakie trendy w VM-ie są prognozowane na przyszły rok oraz jak odpowiednie praktyki visual merchandisingowe  sprzyjają sprzedaży.

– Jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Ta sentencja oddaje dobitnie to, co obserwujemy w  retailu – wraz ze zmianą zachowań konsumenckich zmienia się handel, w tym visual merchandising sklepów i centrów handlowych, dlatego na koniec każdego roku organizujemy Visual Merchandising Forum, podczas którego prezentujemy trendy w VM-ie na kolejny rok – tłumaczy Jerzy Osika, właściciel firmy szkoleniowo-wydawniczej Promedia i organizator wydarzenia. Tematem przewodnim najbliższej edycji będzie visual merchandising, który sprzedaje, bowiem VM to nie tylko sztuka kreowania pięknych przestrzeni handlowych, ale również umiejętność tworzenia atmosfery sprzyjającej sprzedaży poprzez dostarczenie klientowi unikalnego doświadczenia zakupowego. Podczas VM Forum będzie można zapoznać się z tematem badań marketingowych, które pomagają w optymalizacji działań visual merchandisingowych. Prelegenci przedstawią także trendy w zachowaniach konsumenckich i ich wpływ na aranżację przestrzeni handlowych.  Ten rok jest wyjątkowy ze względu na targi Euroshop, które odbyły się na początku roku. Impreza ta, odbywająca się co trzy lata, wytycza kierunki rozwoju handlu detalicznego. Podczas VM Forum będzie można poznać najważniejsze z nich.

Słowo visual odnosi się do zmysłu wzroku, dlatego jednym z ważniejszych tematów będzie profesjonalne wykorzystanie oświetlenia w celu atrakcyjnej prezentacji produktów w sklepie. Współczesny visual merchandising sięga jednak nie tylko po narzędzia oddziałujące na wzrok, ale angażuje wszystkie zmysły, chociażby poprzez aromamarketing czy audiomarketing. Podczas spotkania dowiemy się więc, jak wykorzystać marketing sensoryczny w praktyce. Pojawi się też temat rosnącej popularności komunikacji cyfrowej i digital merchandisingu, który zmienia wygląd i sposób funkcjonowania zarówno salonów, jak i centrów handlowych. Będzie poruszony również wątek mody na pop-up store’y, które zmieniają oblicze galerii i ulic handlowych.

Podczas VM Forum będzie można zarówno posłuchać interesujących wykładów, jak też zadać pytania ekspertom biorącym udział w podsumowującym imprezę panelu dyskusyjnym, a także skonsultować się ze specjalistami na stoiskach partnerów wydarzenia. Forum będzie też świetną okazją do wymiany informacji między uczestnikami wydarzenia i nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.

Udział w VM Forum jest bezpłatny dla jednej osoby z firmy będącej sklepem, siecią handlową lub centrum handlowym. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji i rejestracja na stronie: www.vmforum.pl

Serdecznie zapraszamy!

Data publikacji: 12.10.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zabezpieczyć dane firmowe - bezpłatny webinar z cyklu „Omnichannel w praktyce”
Informatycy mówią, że ludzie dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i tych, którzy będą je robili. Mimo, że międzynarodowy dzień robienia kopii zapasowej za… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Łódź Fashion Industry Days
W dniach od 27 do 29 października w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja odbędzie się Łódź Fashion Industry Days, wydarzenie, które swoją formułą nie tylko promuje… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing 2017: efektywne stoisko targowe
12 października w Warszawie odbędzie się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Stoisko targowe, które więcej sprzedaje”.… więcej »