VM Forum w modzie

20181003_153410

3 października zainteresowani visual merchandisingiem w branży fashion spotkali się w Warszawie na szkoleniu VM Forum poświęconemu zasadom i trendom VM w sektorze mody.

Szkolenie składało się z wykładów i ćwiczeń. Uczestnicy mieli okazję zdobyć wiedzę, jak przełożyć działania visual merchandisingowe na zwiększenie sprzedaży, zapoznać się z przykładami najlepszych praktyk z zagranicy oraz poznać najnowsze światowe trendy w VM-ie. VM Forum spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem wśród uczestników. Chwali oni możliwość zapoznania się z nowościami zebranymi przez prowadzącego szkolenie Jerzego Osikę podczas jego „retailowych” podróży po świecie, przegląd trendów zarówno z najważniejszych targów branżowych, jak i tych opracowanych przez nowojorską agencję Fashion Snoops. Można było na przykład dowiedzieć się, jakie tendencje dominują w wyglądzie manekinów, oświetleniu czy też elementach budujących doświadczenie zakupowe. Duże zainteresowanie wzbudził także wykład Wojciecha Grendzińskiego, wiceprezesa zarządu IMS S.A. Wyjaśniał on, w jaki sposób możemy oddziaływać na zmysły klienta i uniknąć błędów popełnianych przez sklepy w kwestii doboru zapachu i muzyki, jak też działań w zakresie digital signage. Dla wielu uczestników spotkanie było również okazją do odświeżenia sobie zasad visual merchandisingu, a na pewno dla wszystkich świetną platformą do dyskusji, wymiany doświadczeń i idei.

Szkolenia poprowadził ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu Jerzy Osika, który co roku ocenia setki konceptów handlowych, będąc jurorem w polskich oraz światowych konkursach, a także zaproszony przez niego ekspert – wykładowca ds. marketingu sensorycznego Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A.

Partnerem honorowym wydarzenia była Polska Rada Centrów Handlowych, a partnerem strategicznym firma IMS S.A. Upominki dla uczestników ufundowali: Patrizia Aryton, Cedar, Tenczynek Browar, Primavika i Vobro.

Kolejna edycja VM Forum – tym razem poświęcona sklepom z wyposażeniem wnętrz – odbędzie się 31 stycznia 2019 r. Więcej informacji na stronie www.vmforum.pl

Data publikacji: 12.10.2018
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing: najnowsze trendy w marketingu wystawienniczym
W ostatnich latach imprezy targowe przechodzą ogromne zmiany, przekształcając się – zgodnie z oczekiwaniami klientów – z miejsc zawierania kontraktów w eventy oferujące… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Puccini i La Halle wśród „gości” konferencji Comarch Retail 2019
Już za kilka dni (13 czerwca) odbędzie się trzecia edycja jedynej konferencji w Polsce dla branży handlu detalicznego, której program skupia się wokół trendów i nowych… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing już 5 czerwca
W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu… więcej »