W Gino Rossi stabilnie

Spółka Gino Rossi, właściciel marki odzieżowej Simple i obuwniczej Gino Rossi, utrzymała w lipcu przychody ze sprzedaży na poziomie podobnym, do tego sprzed roku. Zanotowała jednak wzrost marży.

Sprzedaż marki Gino Rossi wyniosła w lipcu 12,5 mln zł. To o 2 proc. więcej niż rok remu. Marka Simple przyniosła natomiast spółce 7,1 mln zł przychodu, co stanowi wzrost o 4 proc. w porównaniu do lipca 2015. W okresie od stycznia do lipca 2016 przychody ze sprzedaży pierwszego brandu osiągnęły 91,8 mln zł – o jeden procent więcej niż rok wcześniej, zaś drugiego pozostały na dokładnie tym samym poziomie 56,3 mln zł.

Marka Gino Rossi uzyskała w lipcu 2016 marżę 46,4 proc. (+ 6,4 p.p.), a Simple 52,7 proc. (+ 1,8 p.p.). Podobnie było w całym pierwszym półroczu. W okresie styczeń – lipiec 2016  poziom marży detalicznej wyniósł w Gino Rossi 49,3 proc. (+4,5 p.p), natomiast w Simple 59 proc. (+2,8 p.p.).

Data publikacji: 5.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »