W Warszawie powstanie centrum pop-upowe

pop-up-store

Jesienią przy ulicy Chmielnej ma ruszyć trzypoziomowy obiekt o nazwie Implant składający się z 272 kontenerów, które posłużą m.in. jako lokale pod pop-up store’y, czyli sklepy tymczasowe.

Implant został zaprojektowany przez architekta Jakuba Szczęsnego (m.in. Dom Kereta). Inwestycja powstanie na działce o powierzchni ponad 10 tys. mkw. przy ul. Chmielnej 75, a do dyspozycji najemców oddanych zostanie blisko 5 tys. mkw. powierzchni użytkowej. Obiekt ma być podzielony na trzy główne strefy: gastronomiczną – z wydzieloną powierzchnią restauracyjną, strefę usługowo-handlową w której m.in. znajdą się niewielkie butiki z propozycjami przede wszystkim od polskich projektantów, oraz halę eventową przeznaczoną na wydarzenia społeczne i kulturalne. To tu będą odbywały się warsztaty, wystawy, koncerty i spotkania autorskie.

– Chcemy, aby IMPLANT oprócz celów komercyjnych pełnił również funkcje społeczne i był ważnym miejscem wydarzeń kulturalnych. To projekt absolutnie unikalny i pierwszy tego typu w Polsce. Przykładamy wielką wagę do wyboru najemców i firm partnerów, z którymi będziemy współpracować. IMPLANT to nasze dziecko i chcemy, aby inwestycja realizowała  założenia na których opiera się pomysł. Budujemy przyjazne lokalnej społeczności miejsce, z którego oferty chce się korzystać, bo nad aspekty komercyjne przedkładamy takie zagadnienia, jak atmosfera, charakter miejsca czy otwarcie na pomysły i potrzeby lokalnej społeczności. To nie nasze miejsce. To wspólne miejsce, które dzięki swojej różnorodności stanie się żywą częścią tkanki miejskiej – mówi Łukasz Koziński, prezes spółki Nowa Epoka Handlu.

Przestrzeń inwestycji będzie składała się z powierzchni typu pop–up store i zaplanowana została dla około 80 najemców. Dzięki elastycznemu podejściu inwestorów w kwestii umów najmu, każdy z przedsiębiorców będzie mógł negocjować dogodny dla siebie okres, na jaki chce podpisać umowę, dopasowany do oczekiwań i rodzaju prowadzonej działalności.

Inspiracją dla konceptu Implant były inne modułowe konstrukcje znajdujące się w światowych metropoliach, jak np. BoxPark w Londynie, czy ArtBox w Bangkoku.

Data publikacji: 27.06.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Raport Global Retail Ranking 2018 już dostępny
16 października 2018 r. w Londynie odbyła się globalna premiera raportu Global Retail Ranking 2018 autorstwa międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance. Publikacja jest… więcej »
Aktualności:
Nowy wymiar marketingu
Dużo cennej wiedzy oraz praktycznych wskazówek, dotyczących m.in. skutecznego wykorzystania marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej firmy, będzie można zdobyć już 14… więcej »
Aktualności:
Marki mody wspierają się w Łodzi
22 września w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi można było obejrzeć pokazy kolekcji firm i projektantów biorących udział w drugiej edycji projektu „Marka Wspiera… więcej »