Warsztaty z Fashion Businessu

Agencja Pink Cigarette – Fashion Business Consulting rusza w lipcu z cyklem warsztatów skierowanych do wszystkich zainteresowanych rynkiem mody. Warsztaty poprowadzi Monika Kapłan – ekspert marketingu mody, współtwórczyni strategii wielu marek z branży m.in. House, Reserved, Sinsay, Mohito, Medicine, 5.10.15., Lous, Badura, Answear, Diverse.

Każdy warsztat to niepowtarzalna okazja poznania i nauczenia się zasad, którymi rządzi się biznes mody. Podczas spotkań uczestnicy dowiedzą się m.in. jak stworzyć markę modową, zbudować spójny wizerunek marki oraz zaprojektować kolekcję dostosowaną do różnych potrzeb klientów.

Kalendarz warsztatów:

16 lipca 2016 – INŻYNIERIA KOLEKCJI. Jak zbudować rynkowy plan kolekcji?
http://pinkcigarette.pl/inzynieria-kolekcji/

17 lipca 2016 – STRATEGIA MARKI W BRANŻY FASHION.
http://pinkcigarette.pl/warsztat-strategia-marki-w-branzy-fashion/

23 lipca 2016 – JAK STWORZYĆ MARKĘ FASHION? ABC mody.
http://pinkcigarette.pl/jak-stworzyc-marke-fashion/

24 lipca 2016 – BRAND PERSONY. Jak zaprojektować kolekcję dostosowaną do różnych potrzeb klientów?
http://pinkcigarette.pl/brand-persony/

Warsztaty odbywać będą się w Warszawie podczas dwóch lipcowych weekendów (16-17 oraz 23-24 lipca). Każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Koszt jednego warsztatu to 790 zł brutto. Liczba miejsc jest ograniczona.

Monika Kapłan to specjalistka marketingu mody, założycielka Pink Cigarette – Fashion Business Consulting. Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu LPP, była prezesem Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in House, Reserved, Sinsay, Mohito, Medicine, 5.10.15., Lous, Badura, Answear, Diverse. Jest wykładowczynią wyższych uczelni: Akademii Leona Koźmińskiego, ViaMody oraz School of Form. Zasiada w jury konkursu Fashion Live Awards Bratysława.

Data publikacji: 23.06.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »

Jedna myśl nt. „Warsztaty z Fashion Businessu

  1. Pingback: Case study: w poszukiwaniu esencji marki | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.