Wojas – mniejsze przychody z detalu

fot. wojas.pl

Spółka obuwnicza Wojas podsumowała ubiegły miesiąc. Mimo, że przychody ze sprzedaży nieco wzrosły, to nastąpił spadek poziomu sprzedaży detalicznej.

Spółka obuwnicza Wojas osiągnęła w październiku br. 23 745 tys. zł  skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. To o 3,5%  więcej w stosunku do przychodów osiągniętych w październiku 2014 roku. W okresie styczeń – październik 2015 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 172 162 tys. zł i była wyższa o 0,4% w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w październiku 2015 roku wyniosły 19 197 tys. zł i były niższe o 7,1 % od przychodów osiągniętych w październiku 2014 roku. Narastająco, w okresie styczeń – październik 2015 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 143 102 tys. zł i były niższe o 0,4 % od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Data publikacji: 29.10.2015
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »