WORTH Partnership Project

WOrth logo

Dobiega końca druga edycja WORTH Partnership Project, europejskiej inicjatywy wspierającej projekty z branży mody i stylu życia. Nabór wniosków trwa tylko do 24 października. 

WORTH Partnership Project to inicjatywa wspierająca współpracę między MŚP i początkującymi projektantami, producentami i firmami technologicznymi w celu realizacji innowacyjnych produktów i pomysłów. Wybrane partnerstwa mogą otrzymać:

– dotację w wysokości 10 000 euro na projekt,

– indywidualny coaching i mentoring w pozycjonowaniu na rynku, pomoc przy realizacji działań, brandingowych i zarządzaniu prawami własności intelektualnej,

– udział w dwóch międzynarodowych wydarzeniach,

– networking i współpracę międzysektorową.

Druga edycja potrwa jedynie do 24 października 2018 r.

Aby wziąć udział w naborze, należy zgłosić projekt swojego partnerstwa na stronie: https://bit.ly/2vOosNt

WORTH Partnership Project finansowany jest z Programu na rzecz konkurencyjności przedsiębiorstw oraz MŚP COSME, realizowanego przez Unię Europejską.  Strona konkursowa: WORTH Partnership Project: http://www.worthproject.eu

Data publikacji: 5.10.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”
Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na… więcej »
Aktualności:
Kolor roku 2019 wybrany
Instytut Pantone ogłosił, iż kolorem roku 2019 będzie 16-1546 Living Coral – koralowy odcień pełen życia i energii, ale jednocześnie… więcej »
Aktualności:
Chanel rezygnuje z futer i egzotycznych skór
Dom mody Chanel ogłosił, że nie będzie wykorzystywał w swoich kolekcjach skór zwierząt egzotycznych (krokodyli, jaszczurek, węży oraz płaszczek). Chanel rezygnuje też z… więcej »