Wyniki konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

SLIWKA NALECZOWSKA - NAGRODY Z KONKURSU DESIGN BY

Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, zorganizowany przez polską markę pralin z portfolio spółki Colian, trwał od 1 marca do 30 kwietnia br. Przez cały czas cieszył się ogromnym zainteresowaniem projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Zadaniem uczestników było opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Spośród blisko tysiąca nadesłanych zgłoszeń, 661 projektów spełniało wszystkie kryteria formalne i zostało poddanych ocenie jury.

Liczba nadesłanych prac mile zaskoczyła jurorów – Lidię Kalitę, projektantkę mody i przewodniczącą jury; Agnieszkę Stopyrę, cenioną ilustratorkę i graficzkę; Sonię Bohosiewicz, aktorkę, piosenkarkę i miłośniczkę designu oraz Paulinę Sykut-Jeżynę, dziennikarkę i pasjonatkę dobrego stylu. W ocenie Lidii Kality projekty nie tylko spełniały wymogi formalne, ale przede wszystkim zachwycały kreatywną interpretacją tematu, wysokim poziomem artystycznym i warsztatowym.

I Miejsce - Katarzyna BrągielLaureatem nagrody głównej została Katarzyna Brągiel. Zwycięzca pierwszego miejsca otrzymał nagrody  w wysokości 10 tys. złotych i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dziesiątej otrzymali zapasy Śliwki Nałęczowskiej.

Konkurs okazał się wielkim sukcesem naszej marki, która udowadnia tym samym, że potrafi odnaleźć się w świecie mody i designu oraz dostarczyć inspiracji. Najlepsze projekty zostaną wykorzystane do stworzenia kolekcji gadżetów Śliwki Nałęczowskiej, które będą wykorzystywane w planowanych aktywacjach i działaniach promocyjnych, zaplanowanych dla nowej odsłony Śliwki Nałęczowskiej – mówi Bożena Piotrowska, Marketing Project Manager w Colian. 

Wręczeniu nagród towarzyszyła prezentacja nagrodzonych prac i nowej odsłony Śliwki Nałęczowskiej. Kultowe praliny od września będzie można nabyć w odświeżonych opakowaniach. Praliny będą dostępne w eleganckich prezentowych bombonierkach, gustownych kartonikach, poręcznych torebkach oraz na wagę. 

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzymał szerokie wsparcie medialne i PR-owe, w tym zasięgową kampanię internetową, targetowaną kampanię w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska.

Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja KORE. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications. Patronami medialnymi konkursu są: WP.pl, Polki.pl i Poradnik Domowy.

Data publikacji: 25.06.2018
Przeczytaj również

Konkursy:
EuroShop RetailDesign Award: najważniejsza jest oryginalność
26 kwietnia w Szanghaju Targi Düsseldorf zaprezentowały zwycięzców tegorocznej edycji konkursu EuroShop RetailDesign Award. Serca jurorów podbiły sklepy z Hiszpanii, Włoch… więcej »
Konkursy:
Retail Marketing Awards: najlepsze sklepy w Polsce
W tym roku na podium konkursu Retail Marketing Awards znalazło się aż pięć sklepów, w dodatku wszystkie z branży mody. Oceniano m.in. visual merchandising, korzystanie z… więcej »
Konkursy:
CityFit ogłosił konkurs dla projektantów
Sieć klubów fitness CityFit ogłosiła konkurs na projekt kolekcji treningowej. Na zwycięzcę czeka nagroda pieniężna oraz możliwość dalszej współpracy z marką.… więcej »