Wzrost marż w grupie Gino Rossi

fot. www.gino-rossi.com

Spółka Gino Rossi odnotowała w styczniu niewielki wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Znacząco wzrosły natomiast marże firmy.

Z raportu opublikowanego przez zarząd spółki wynika, że podmioty wchodzące w jej skład uzyskały w styczniu 2016 roku przychód ze sprzedaży na poziomie 20,4 mln zł, czyli o 1,1 % więcej niż w styczniu ubiegłego roku. W segmencie obuwniczym (marka Gino Rossi) nastąpił 0,5 % spadek, a w segmencie odzieżowym spółki (marka Simple) wzrost o 3,9 %.

Od stycznia tego roku spółka zaczęła przekazywać informacje o marży detalicznej zrealizowanej w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej oraz w sklepie internetowym. Styczeń prezentuje się pod tym względem bardzo dobrze – marża w obu segmentach spółki wzrosła łącznie o 4,7 pkt., do 47,7 %, z czego w segmencie obuwniczym było to 4,1 pkt., a w odzieżowym 5,3 pkt.

Data publikacji: 22.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »