Za nami 8. edycja E-commerce Innovations

Około stu uczestników wzięło udział w tegorocznej edycji E-commerce Innovations – konferencji dla wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w sprzedaży internetowej B2B. Wydarzenie miało miejsce 17 maja w Business Centre Club w Warszawie.

Pierwszy wykład tegorocznej konferencji poprowadził Tomasz Żołnierz, Head of Business Development w EMEA PayU Credit, który mówił o wykorzystaniu inteligentnych technologii w innowacyjnych produktach kredytowych dla e-commerce. Następnie Michał Adamczak, Account Manager w PayPro SA/DialCom24, opowiedział uczestnikom o błędach, które mogą pojawić się podczas wdrażania rozwiązania płatniczego do ich sklepów i pokazał, w jaki sposób można tych problemów uniknąć. Ostatni przed przerwą wykład poprowadził Jarosław Kubisiak, Dyrektor Zarządzający w firmie i-systems. Przedstawił on siedem kluczowych potrzeb e-commerce B2B.

Drugą część wykładów rozpoczął Artur Halik, Head of Shoper Premium, prelekcją pt. „Duży sklep na SaaSie? Da się!”. Zaraz później Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing w INIS, przedstawiła słuchaczom wyzwania, które stoją przed firmami prowadzącymi e-commerce. O efektywnym SMS marketingu i prostych działaniach zwiększających sprzedaż opowiedziała Edyta Godziek, Marketing & PR Manager w SerwerSMS. Ten panel wykładowy zakończył Maciej Synoradzki, Key Account Manager w 2ClickShop, który pokazał czym jest e-commerce B2B nowej generacji.

Ostatnia cześć seminariów zaczęła się od wykładu Pauliny Krawczyk, Key Account Managera w Positive Coworking, pt. “Rola klienta w tworzeniu projektu internetowego – dlaczego decyduje o sukcesie?”. Następnie Błażej Łukomski, CEO Best.net, przedstawił dziesięć kroków, które należy zrobić, aby otrzymać efektywną platformę B2B, a Igor Orlicki, Account Management Team Leader w GetResponse, zaprezentował trzy najważniejsze wyzwania e-commerce, które rozwiązuje marketing automation.

Konferencję zamknął panel dyskusyjny oraz ogłoszenie laureatów konkursu na najlepsze sklepy internetowe w Polsce – E-commerce Innovations Awards. Zwycięzcą konkursu został sklep R-gol.com, drugie miejsce zajął Brilu.pl, a trzecie zdobyły ex aequo Peka.pl i Swiss.com.pl.

Oprócz udziału w konferencji, uczestnicy E-commerce Innovations mieli okazję skorzystać z bezpłatnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów wydarzenia.

Partnerami wydarzenia były firmy: PayU, i-systems, Przelewy24, 2ClickShop, Shoper, Best.net, SerwerSMS, INIS, Positive Coworking, GetResponse i Zentrada.pl. Patronat Honorowy nad konferencją objęła Polska Izba Artykułów Promocyjnych, z kolei Patronami Medialnymi byli: Kreatorzy.eu, biznes2biznes.com, MSPortal.pl, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Mayko, Marketing Portal, Outsourcing Magazine, Spotkania-IT, semKRK, Deva Group, Veloprofit, e-biznes.pl, EPR.PL, E-commerce w praktyce, Poradnik Przedsiębiorcy, Fashionbusiness.pl, Ambiente i Moda Męska. Upominki ufundowali: Always Wild, Rovicky, Patrizia Aryton, Promavika i Cin&Cin.

Już teraz zapraszamy na kolejną edycję konferencji. Skorzystają z niej zarówno ci, którzy już sprzedają w Internecie, jak i te firmy, które dopiero chcą wejść w obszar sprzedaży online. Więcej informacji i rejestracja na stronie: http://ecommerceinnovations.pl/

Data publikacji: 21.05.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »