8. Fashion Business Congress: e-commerce w modzie

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, poprawić komunikację z klientem oraz przygotować e-sklep do wzmożonej przedświątecznej sprzedaży? Odpowiedzi na te i inne pytania mogliśmy poznać w trakcie ósmej edycji Fashion Business Congress.

Wydarzenie, które odbyło się we wtorek, 22. Listopada, w Instytucie Europejskim w Łodzi, było poświęcone sposobom zwiększenia sprzedaży w internecie. W konferencji wzięli udział przedstawiciele sklepów i sieci detalicznych z branży mody, a także importerzy oraz producenci odzieży.

Spotkanie rozpoczęło się wykładem Przemysława Worwy, Key Account Managera firmy Commit Polska, który przedstawił, jak poprzez integrację sprzedaży online i offline można zwiększyć zyski i w pełni wykorzystać potencjał firmy. Następnie, o roli systemu informatycznego w procesie logistycznym e-commerce opowiadała Mirka Achinger, prezes firmy ODL. W trakcie prezentacji zwróciła uwagę na istotę logistyki dla sukcesu sklepu internetowego oraz przedstawiła możliwości integracji systemu informatycznego firmy z jej sklepem internetowym i systemem kurierskim. Kolejny wykład poświęcony był e-commerce w branży mody. Jak sprawnie rozwijać sprzedaż online w branży fashion pokazał Marcin Rutkowski z firmy i-systems.

Po przerwie kawowej, w trakcie której uczestnicy mogli zasięgnąć porady obecnych ekspertów, problem personalizacji i optymalizacji sklepu w swoich case studies przedstawił Piotr Oracz, dyrektor ds. e-commerce w Omniconvert Polska (dawniej Marketizator) oraz ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej. Następny temat, bardzo bieżący dla branży, dotyczył przygotowania sklepów internetowych do przedświątecznych wyprzedaży. Co zrobić, aby przekonać do siebie potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż w tym najgorętszym okresie w roku – o tym opowiadał Michał Chmiel z firmy Trusted Shops. Na koniec tej części Natalia Przydatek, Key Account Manager firmy Przelewy24, pokazała, jak można zbudować przewagę konkurencyjną nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi.

Kolejny panel rozpoczął Tomasz Sobol, dyrektor marketingu firmy Beyond.pl, wykładem pt. „Dlaczego ubrania powinny wisieć w chmurze a nie w „szafie“”. Opowiedział dlaczego e-commerce w chmurze to już nie tylko trend, ale obowiązkowy standard. Następnie Tomasz Ławniczak, CEO firmy NGChat przedstawił uczestnikom, jak mogą skutecznie analizować dane swoich klientów i wykorzystywać je podczas sprzedaży. Spotkanie zakończył panel dyskusyjny z udziałem ekspertów na temat przyszłości e-commerce w branży mody. Na koniec głos zabrał także Bogusław Słaby, prezes ZPPM Lewiatan, który przedstawił nowy projekt rozwoju szkolnictwa zawodowego na potrzeby branży mody.

Dziękujemy serdecznie uczestnikom za udział w spotkaniu, a ekspertom za podzielenie się swoją szeroką wiedzą na temat e-commerce. Mamy nadzieję spotkać się z Państwem już wkrótce na kolejnych wydarzeniach branżowych.

12

Data publikacji: 25.11.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »