Znamy najlepsze sieci handlowe w Polsce w 2015 roku

Polska Rada Centrów Handlowych, organizator konkursu PRCH Retail Awards ogłosiła najlepsze centra i sieci handlowe oraz kampanie marketingowe branży retail w 2015 roku. Według jury konkursowego najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce zostały Green Caffe Nero, Play, Simple Creative Products oraz Sephora. Tytuł najlepszego nowego centrum handlowego otrzymała Galeria Siedlce.

Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH). Organizacja od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, inwestorów, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 200 firm.

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

„Niezwykle pozytywnym świadectwem dla rynku centrów i sieci handlowych jest fakt, że poddają się one ocenie ze strony ekspertów branży stając w szranki w konkursach takich jak PRCH Retail Awards.  Dla przykładu każde centrum zgłoszone do konkursu, przechodzi wstępny proces oceny, następnie wizytowane jest przez niezależne grono jury składające się z doświadczonych specjalistów z branży” – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards, która odbyła się 15 października br. w warszawskim Teatrze i Klubie Capitol, w gronie ponad 380 przedstawicieli branży handlowej wyłonione zostały najlepsze projekty z dziedziny centrów i sieci handlowych. Do tegorocznego konkursu napłynęła rekordowa w historii konkursu liczba 55 aplikacji. Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało zrealizowanej z dużym rozmachem Galerii Siedlce, natomiast Centrum Handlowe Rondo w Bydgoszczy okazało się bezkonkurencyjne pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. W kategorii sieci handlowych wyłoniono czterech zwycięzców w kilku podkategoriach, najlepszą siecią restauracyjno-kawiarnianą zostało Green Caffe Nero, marka Play nie miała sobie równych pośród firm usługowych, natomiast Simple Creative Products oraz Sephora wyprzedziły konkurencję w pośród nominowanych pierwsza w kategorii moda i akcesoria, druga w kategorii zdrowie i uroda.

6 Gala PRCH Retail Awards była również okazją do zaprezentowania wyników współpracy pomiędzy stowarzyszeniem Dress for Success Poland (DfS), a Polską Radą Centrów Handlowych. Współpraca miała na celu wsparcie działalności DfS w realizacji jej celów statutowych, w tym pomocy kobietom w trudnej sytuacji życiowej poprzez ich aktywizację zawodową.


LAUREACI KONKURSU PRCH RETAIL AWARDS

Nowe Centrum Handlowe Roku 2015: 
Nagroda:
Galeria Siedlce, Siedlce – Przedsiębiorstwo Budowlane Konstanty Strus
Wyróżnienie:
Galeria Amber, Kalisz – Echo Investment S.A.
Galeria Solna, Inowrocław – ACTEEUM Central Europe Sp. z o.o., Libra Project Sp. z o.o.
Galeria Handlowa Brama Mazur, Ełk – Master Management Sp. z o.o.

Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja Centrum Handlowego Roku 2015: 
Nagroda:
Centrum Handlowe Rondo, Bydgoszcz – Apsys Polska S.A.
  
Sieć Handlowa Roku 2015: 

Nagroda:
Podkategoria: Restauracje i kawiarnie – Green Caffe Nero – Green Coffee Sp. z o.o.
Podkategoria: Sieć usługowa – Play – P4 Sp. z o.o.
Podkategoria: Moda i akcesoria – Simple Creative Products – Simple Creative Products S.A.
Podkategoria: Zdrowie I uroda – Sephora – Sephora Polska Sp. z o.o.
Wyróżnienie:
Podkategoria: Produkty specjalistyczne – PSB Mrówka – Grupa Polskie Składy Budowlane S.A.

Nowa Sieć Handlowa Roku 2015: 
Nagroda:
CityFit – CityFit Sp. z o.o.
Wyróżnienie:
Adidas NEO – Adidas Poland Sp. z o.o.
  
Kampania Prosprzedażowa Centrum Handlowego Roku 2015:

Nagroda:
Aura Centrum Olsztyna, Olsztyn – „Zaskocz Wszystkich! Jesienią Wybierz Aurę” – Balmain Property Management Sp. z o.o.
Wyróżnienie:
Galeria Katowicka, Katowice – „1 milion na 1. Urodziny Galerii Katowickiej” – Galeria Katowicka Sp. z o.o.

Wydarzenie w Centrum Handlowym Roku 2015 
Wyróżnienie:
M1 Czeladź, M1 Kraków, M1 Łódź, M1 Marki, M1 Poznań, M1 Zabrze – „Mistrzostwa Polski w Grach Komputerowych ESL Pro Series – ósmy i dziewiąty sezon rozgrywek” – Metro Properties Sp. z o.o.

Kampania CSR Centrum Handlowego Roku 2015
Nagroda:
Park Handlowy Bielany, Wrocław – „Recycling na Wielką Skalę” – IKEA Centres Poland S.A.
Wyróżnienie:
Centrum Handlowe FORUM, Gliwice – „Dobry Rok z Korczakiem” – Jones Lang LaSalle Property Management Sp. z o.o.

Kampania Przebudowy/ Rozbudowy/ Modernizacji Centrum Handlowego Roku 2015
Wyróżnienie:
Centrum Handlowe Rondo, Bydgoszcz – „I Ty Nabierz Koloru” – Apsys Polska S.A.

Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku 2015
Nagroda:
M1 Bytom, M1 Czeladź, M1 Częstochowa, M1 Kraków, M1 Łódź, M1 Marki, M1 Poznań, M1 Radom, M1 Zabrze – „Shopping Queen” – Metro Properties Sp. z o.o.
Wyróżnienie:
Centrum Handlowe Klif, Gdynia – „Polskie Inspiracje / 18 Urodziny CH Klif w Gdyni” – BNP Paribas Real Estate Poland Sp. z o.o.

Kampania Prosprzedażowa Sieci Handlowej Roku 2015
Wyróżnienie:
Costa Coffee – „Witajcie w Naszej Baśni – Zimowa Kampania COSTA COFFEE” – COSTA COFFEE POLSKA S.A.

Kampania Wizerunkowa Sieci Handlowej Roku 2015 
Nagroda:
Gino Rossi – „Tomasz Ossoliński for Gino Rossi” – Gino Rossi S.A.

Data publikacji: 19.10.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Konkurs Loyalty Heroes 2024. Znamy listę nominowanych!

Loyalty Heroes 2024 – to już III edycja konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce organizowana przez brave conferences.  19… więcej »

Konkursy:
Pokaz Dyplomowy SAPU: “Freak Show” Julii Korzeniowskiej zdobyło tytuł Kolekcji Roku 2024!

Na wybiegu w Centrum Konferencyjnym Open Source zobaczyliśmy 49 kolekcji dyplomowych absolwentów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz… więcej »

Konkursy:
Loyalty Heroes – konkurs na najlepsze działania lojalnościowe. Trzecia edycja!

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii,… więcej »