Zuzanna Bijoch w kampanii Elixa

Foto: Manuel Gomes da Costa

Polska modelka, robiąca karierę na światowych wybiegach mody, została twarzą marki Elixa należącej do firmy Apart.

Nowa kampania marki Elixa z udziałem Zuzy Bijoch została zrealizowana w Portugalii. Tłem dla  kolekcji biżuterii i zegarków były nadmorskie plenery oraz nowoczesna architektura. – Kampania doskonale łączy urodę krajobrazu z wdziękiem modelki. Zdjęcia odzwierciedlają designerski, lekko sportowy charakter dodatków Elixa, które na pewno przypadną do gustu kobietom aktywnym, przebojowym, pełnym siły i pasji, ale też lubiącym otaczać się pięknymi akcesoriami – tłumaczą przedstawiciele firmy.

Zuza Bijoch to jedna najbardziej znanych polskich modelek. Brała udział w kampaniach domów mody, takich jak Prada, Louis Vuitton, Yves Saint Laurent, czy Valentino. Wielokrotnie pojawiła się na okładkach czołowych edycji magazynów modowych, m.in. w Vogue, Harper’s Bazaar, Elle.

Foto: Manuel Gomes da Costa, make-up: Sarah Mierau, stylizacja: Agnieszka Ścibior, fryzury: Kacper Rączkowski, modelka: Zuzanna Bijoch, D’VISION Model

Data publikacji: 31.03.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »