16 września w Warszawie firmy z sektora mody spotkają się na 13. edycji Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Wydarzenie będzie w 100 procentach poświęcone sprzedaży internetowej w branży fashion. Dla przedsiębiorstw z całego sektora udział w wydarzeniu jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji i otrzymaniu akceptacji przez organizatora. Liczba miejsc jest limitowana, więc warto się pośpieszyć.
Podczas Fashion Business Congress będzie można nie tylko wziąć udział w ciekawych wykładach i panelu dyskusyjnym, ale również skorzystać z indywidualnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów Kongresu. Wydarzenie będzie też świetną okazją, aby wymienić się doświadczeniami z innymi przedstawicielami e-sklepów z branży mody.
Agenda 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie
9:30 – 10:00
Rejestracja gości, kawa, herbata
10:00 – 10:10
Powitanie gości, otwarcie konferencji
Jerzy Osika, prezes Promedia
10:10 – 10:40
Wyprzedź konkurencję w branży fashion dzięki mobile commerce
Agnieszka Lipka, New Bussines Manager, AtomStore, Gabriela Gil, Marketing Manager ds. B2B i programu partnerskiego AtomStore
10:40 – 11:10
Jak przyspieszyć przygotowywanie kolekcji w kanałach digital nawet kilkunastokrotnie dzięki PIM
Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode i Cezary Kożon, CEO Spyrosoft Ecommerce
11:10 – 11:40
Lekcje od Gigantów: Co najwięksi Gracze e-Fashion robią inaczej w social commerce
Rafał Sobierajski, Head of Social Performance, Business Factory
11:40 – 12:10
Przerwa kawowa, networking
12:10 – 12:40
Chcesz podnieść wyniki swojego e-sklepu modowego? Poznaj 5 niezawodnych metod, które zwiększą konwersję
Mateusz Kosiński, Team Leader Sales New Business Team, IdoSell
12:40 – 13:10
Opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce. Gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce.
Sebastian Horoszko, Co-Founder, Zaufane.pl, Oskar Lipiński, Co-owner, Daag
13:10 – 13:30
Zarządzanie zwrotami międzynarodowymi: Jak zwiększyć zadowolenie klientów?
Adam Zając, Head of Business Development, Packeta
13:30 – 13:50
Jak przyspieszyć e-commerce i zwiększyć widoczność w TOP 3 o 151 %. Case Study OCHNIK
Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com
13:50 – 14:50
Przerwa lunchowa, networking
14:50 – 15:10
Jak zapewnić doskonałe doświadczenie klienta w branży fashion (i nie zabić marży). Przykłady z życia wzięte.
Damian Kuczyński, Co-owner and E-commerce Cross-border Outsourcing Expert, Salesupply
15:10 – 15:30
Wygodne zwroty skrojone na miarę branży fashion
Mateusz Rębisz, Sales Team Manager & Parterships Officer, Allekurier.pl, Wygodne Zwroty
15:30 – 15:50
Jak skutecznie wejść na nowe rynki zagraniczne – kluczowe elementy udanej ekspansji e-commerce
Radosław Opałko, Head of Sales & Marketing, Media4U, Agnieszka Dziedzic Sales Manager, Hybrid
15:50 – 16:20
Trendy e-commerce w branży mody. Ekspercki panel dyskusyjny
Moderator: Jerzy Osika – prezes Promedia
16:20 – 16:30
Podsumowanie Kongresu
Więcej informacji o wykładach i wykładowcach oraz rejestracja na stronie: www.fashionbusinesscongress.com