13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Sprawdź program i zarejestruj się bezpłatnie!

16 września w Warszawie firmy z sektora mody spotkają się na 13. edycji Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Wydarzenie będzie w 100 procentach poświęcone sprzedaży internetowej w branży fashion. Dla przedsiębiorstw z całego sektora udział w wydarzeniu jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji i otrzymaniu akceptacji przez organizatora. Liczba miejsc jest limitowana, więc warto się pośpieszyć.

Podczas Fashion Business Congress będzie można nie tylko wziąć udział w ciekawych wykładach i panelu dyskusyjnym, ale również skorzystać z indywidualnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów Kongresu. Wydarzenie będzie też świetną okazją, aby wymienić się doświadczeniami z innymi przedstawicielami e-sklepów z branży mody.

9:30 – 10:00

Rejestracja gości, kawa, herbata

10:00 – 10:10

Powitanie gości, otwarcie konferencji

Jerzy Osika, prezes Promedia

10:10 – 10:40

Wyprzedź konkurencję w branży fashion dzięki mobile commerce

Agnieszka Lipka, New Bussines Manager, AtomStore, Gabriela Gil, Marketing Manager ds. B2B i programu partnerskiego AtomStore

10:40 – 11:10

Jak przyspieszyć przygotowywanie kolekcji w kanałach digital nawet kilkunastokrotnie dzięki PIM

Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode i Cezary Kożon, CEO Spyrosoft Ecommerce

11:10 – 11:40

Lekcje od Gigantów: Co najwięksi Gracze e-Fashion robią inaczej w social commerce

Rafał Sobierajski, Head of Social Performance, Business Factory

11:40 – 12:10

Przerwa kawowa, networking

12:10 – 12:40

Chcesz podnieść wyniki swojego e-sklepu modowego? Poznaj 5 niezawodnych metod, które zwiększą konwersję

Mateusz Kosiński, Team Leader Sales New Business Team, IdoSell

12:40 – 13:10

Opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce. Gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce.

Sebastian Horoszko, Co-Founder, Zaufane.pl, Oskar Lipiński, Co-owner, Daag

13:10 – 13:30

Zarządzanie zwrotami międzynarodowymi: Jak zwiększyć zadowolenie klientów?

Adam Zając, Head of Business Development, Packeta

13:30 – 13:50

Jak przyspieszyć e-commerce i zwiększyć widoczność w TOP 3 o 151 %. Case Study OCHNIK

Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com

13:50 – 14:50

Przerwa lunchowa, networking

14:50 – 15:10

Jak zapewnić doskonałe doświadczenie klienta w branży fashion (i nie zabić marży). Przykłady z życia wzięte.

Damian Kuczyński, Co-owner and E-commerce Cross-border Outsourcing Expert, Salesupply

15:10 – 15:30

Wygodne zwroty skrojone na miarę branży fashion

Mateusz Rębisz, Sales Team Manager & Parterships Officer, Allekurier.pl, Wygodne Zwroty

15:30 – 15:50

Jak skutecznie wejść na nowe rynki zagraniczne – kluczowe elementy udanej ekspansji e-commerce

Radosław Opałko, Head of Sales & Marketing, Media4U, Agnieszka Dziedzic Sales Manager, Hybrid

15:50 – 16:20

Trendy e-commerce w branży mody. Ekspercki panel dyskusyjny

Moderator: Jerzy Osika – prezes Promedia


16:20 – 16:30

Podsumowanie Kongresu

Więcej informacji o wykładach i wykładowcach oraz rejestracja na stronie: www.fashionbusinesscongress.com

Data publikacji: 13.08.2024
Przeczytaj również

Aktualności:
Columbia otwiera monobrandowy sklep w Warszawie

Columbia Sportswear, globalna marka tworząca innowacyjną odzież, obuwie, akcesoria i sprzęt dla outdoorowych entuzjastów, poinformowała o… więcej »

Aktualności:
Zmiany w zarządzie Grupy LPP. Roszada na stanowisku wiceprezesa

17 października br. Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP, złożył rezygnację z pełnionej funkcji z powodów zdrowotnych. W… więcej »

Aktualności:
Columbia Sportswear wprowadza nową technologię Omni-Heat™ Arctic

Columbia Sportswear w sezonie jesień-zima 2024 wprowadza na rynek technologię Omni-Heat™ Arctic. Czerpiąc inspirację z naturalnych… więcej »