2. e-commerce innovations: e-handel w modzie

Około 160 gości przyciągnęła impreza konferencyjno-wystawiennicza „e-commerce innovations”, poświęcona internetowej sprzedaży i marketingowi w branży mody, zorganizowana w 15 maja przez firmę Promedia.

Wśród firm, które uczestniczyły w wydarzeniu, nie zabrakło ważnych graczy rynkowych, takich jak Grupa Redan, Solar, Monnari, Molton, Olsen, Próchnik, Kazar, Smyk, Answear.com, Deni Cler, Wittchen czy Yes. Tematyka tegorocznej edycji była skoncentrowana na sposobach zwiększenia sprzedaży przez internet.

Część wykładową otworzyła prelekcja „E-Commerce na celowniku: od wirtualnego zamówienia do fizycznej dostawy”, którą poprowadziła Magdalena Choquet, managing director SDI Group Poland. Następnie Mirka Achinger, prezes ODL, opowiedziała, jak zadbać o skuteczność promocji w e-handlu dzięki analizie danych, a Michał Zgajewski, dyrektor działu sprzedaży Atende, przybliżył korzyści, jakie można uzyskać używając cloud computingu, czyli przetwarzania w chmurze. Jedną z ważnych kwestii, którymi żyje branża e-commerce, jest nowa ustawa dotycząca handlu w sieci. Jak się do niej przygotować, radziła Anna Rak, country manager Trusted Shops. Z kolei Mateusz Gadecki, członek zarządu Grow oraz Adam Tomczak, prezes zarządu X-Press Couriers, opowiadali o możliwościach dostaw zakupów same day, czyli tego samego dnia. Jedną z najważniejszych rzeczy w e-commerce są elektroniczne systemy płatności. Na ten temat wypowiadał się Jacek Kinecki, sales manager, Przelewy 24. Następnie Mateusz Kowalczyk, specjalista ds. PR i marketingu w firmie I-sklep, podczas wykładu „Internetowa e-wolucja w sprzedaży” zaprezentował zmiany, jakie następują na rynku sklepów internetowych. Trendom w e-commerce poświęcona była również prelekcja Cezarego Kożonia, business development managera Fast White Cat.

Po przerwie lunchowej uczestnicy mogli wysłuchać wystąpienia pt. „Milion klientów jednocześnie = milion różnych wersji sklepu. Jak automatycznie zbudować personalizowaną ofertę i wykorzystać ją do zwiększenie sprzedaży on-line?”, Pawła Wyborskiego, prezesa zarządu QuarticOn Quartic oraz Justyny Spytek, managing director Trade Tracker. Z kolei Katarzyna Garbaciak, lider działu wsparcia biznesu iStore.pl, przekonywała, że mobilna strona sklepu to już nie chwilowa moda, a konieczność, szczególnie w branży fashion. Natomiast Piotr Stencel, współwłaściciel firmy ORBA, zaprezentował multikanałową sprzedaż na przykładzie platformy Magento.

Konferencji towarzyszył panel dyskusyjny ekspertów pt. „Trendy e-commerce w branży mody”. Wiedzę na temat sprzedaży internetowej oraz marketingu w sieci można było również poszerzyć odwiedzając stoiska partnerów konferencji.

Patroni Honorowi: Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody LEWIATAN, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, E-Commerce Polska Izba Gospodarki Elektronicznej, Apparel.info.pl. Partner Główny: i-sklep. Partnerzy Strategiczni: ODL, Przelewy 24, Trusted Shops, Fast White Cat, TradeTracker.com, Quarticon.com, Xpress Couriers, Grow, LDP. Partnerzy Biznesowi: Platforma i-Store.pl, Orba, Atende. Parnterzy: mode360, DCN Direct, No Limit Logistyka, Fact-Finder, Azymut, Ptak. Partner Merytoryczny: SDI Group. Dystrybucja materiałów: SMSAPI, HKTDC.
Patroni medialni: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Viamoda Industrial, LaMode.info, Modeus, Marketer+, Ad Monkey, Image, Modna Bielizna. Sponsorzy upominków: Barilla, Wasa, Teekanne, Gabriella, By Dziubeka, OnePress, Pilomax, Lambre, Bulaggi, Julia, Esotiq.

podziekowania-ecommece-moda-2014

 

 

Data publikacji: 10.09.2014
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Startują szkolenia on-line dedykowane sklepom z branży fashion

Chcesz sprzedawać lepiej w modowym sklepie? Skorzystaj 23 i 30 lipca z profesjonalnych szkoleń online dla salonów z branży mody. Celem… więcej »

Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »
Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego szkolenia w… więcej »