2. Visual Merchandising Forum: VM w modzie

Około stu osób przybyło na drugą edycję Visual Merchandising Forum. Impreza dla sieci odzieżowych i obuwniczych, zorganizowana przez firmę Promedia, odbyła się 20 listopada 2014 r. w Business Centre Club w Warszawie.

Uczestnicy mogli posłuchać ciekawych wykładów ekspertów praktyków oraz zapoznać się z ofertą wystawców. Cykl prelekcji rozpoczęła Dagmara Habiera, właścicielka VM Studio, która opowiedziała o budowaniu relacji z klientem przez punkt sprzedaży. Następnie trendy w aranżacji sklepu i oświetleniu zaprezentował Marek Kielanowski, założyciel i właściciel pracowni projektowej Deko. Z kolei Marcin Gieracz, CEO & strategy director firmy Rubikom Strategy Consultans przybliżył słuchaczom zagadnienie digitalizacji handlu i przenikania się kanałów zakupowych. O visual merchandisingu, który kreuje doświadczenia klienta w sklepie, opowiedział Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers, natomiast o odpowiednim oświetleniu w salonie przeprowadził wykład Piotr Domański, zastępca dyrektora handlowego LUG Light Factory. Nowym możliwościom aranżacji przestrzeni handlowej w sieciach detalicznych poświęcona była prelekcja Jacka Chaczykowskiego, CEO OTOMI Store Design Lab, a jak zmieniają się klienci, a wraz z nimi visual merchandisig w sklepach, słuchacze dowiedzieli się z wystąpienia Jerzego Osiki, prezesa firmy Promedia. Blok wykładowy zamknęła dyskusja na temat trendów w visual merchandisingu.

Organizator: Promedia Jerzy Osika. Partnerzy honorowi: Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Apparel.info.pl, ViaModa. Partnerzy strategiczni: Pracownia Projektowania Wnętrz Deco, Lug. Partnerzy: LuxMateria, X Place, Branch Brothers, ODL, Otomi, Digital Technologies, Fast Textile, Międzynarodowe Targi Mody. Sponsor strategiczny konkursu Retail Marketing Awards: ODL. Sponorzy upominków: OnePress, Wydawnictwo Literackie, Teekanne, Manoki.

podziekowania-VM-1-2-2014

Data publikacji: 22.11.2014
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Chcesz zwiększyć sprzedaż B2B? Weź udział w tym wydarzeniu!

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to skierowane… więcej »

Aktualności:
Ostatnie dni na zgłoszenia na Fashion Business Congress! Skorzystaj jeszcze z szansy na udział!

Już za chwilę rusza najważniejsze wydarzenie dedykowane sprzedaży internetowej w branży mody  –  13. edycja Fashion Business Congress.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy e-commerce w branży mody. Poznaj panelistów 13. Fashion Business Congress (16.09.2024, Warszawa)

Handel internetowy w branży fashion rozwija się w błyskawicznym tempie. Zmieniające się technologie, nowe zachowania zakupowe i rosnąca… więcej »