2. Visual Merchandising Forum: VM w modzie

Około stu osób przybyło na drugą edycję Visual Merchandising Forum. Impreza dla sieci odzieżowych i obuwniczych, zorganizowana przez firmę Promedia, odbyła się 20 listopada 2014 r. w Business Centre Club w Warszawie.

Uczestnicy mogli posłuchać ciekawych wykładów ekspertów praktyków oraz zapoznać się z ofertą wystawców. Cykl prelekcji rozpoczęła Dagmara Habiera, właścicielka VM Studio, która opowiedziała o budowaniu relacji z klientem przez punkt sprzedaży. Następnie trendy w aranżacji sklepu i oświetleniu zaprezentował Marek Kielanowski, założyciel i właściciel pracowni projektowej Deko. Z kolei Marcin Gieracz, CEO & strategy director firmy Rubikom Strategy Consultans przybliżył słuchaczom zagadnienie digitalizacji handlu i przenikania się kanałów zakupowych. O visual merchandisingu, który kreuje doświadczenia klienta w sklepie, opowiedział Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers, natomiast o odpowiednim oświetleniu w salonie przeprowadził wykład Piotr Domański, zastępca dyrektora handlowego LUG Light Factory. Nowym możliwościom aranżacji przestrzeni handlowej w sieciach detalicznych poświęcona była prelekcja Jacka Chaczykowskiego, CEO OTOMI Store Design Lab, a jak zmieniają się klienci, a wraz z nimi visual merchandisig w sklepach, słuchacze dowiedzieli się z wystąpienia Jerzego Osiki, prezesa firmy Promedia. Blok wykładowy zamknęła dyskusja na temat trendów w visual merchandisingu.

Organizator: Promedia Jerzy Osika. Partnerzy honorowi: Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Apparel.info.pl, ViaModa. Partnerzy strategiczni: Pracownia Projektowania Wnętrz Deco, Lug. Partnerzy: LuxMateria, X Place, Branch Brothers, ODL, Otomi, Digital Technologies, Fast Textile, Międzynarodowe Targi Mody. Sponsor strategiczny konkursu Retail Marketing Awards: ODL. Sponorzy upominków: OnePress, Wydawnictwo Literackie, Teekanne, Manoki.

podziekowania-VM-1-2-2014

Data publikacji: 22.11.2014
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Handel:
Mikołaj Wezdecki, dyrektor ds. digitalizacji, LPP : Czy technologia AI to gamechanger dla branży retail?

Przez ostanie 20 lat w branży retail nie było technologii, która mogłaby dokonać rewolucji na skalę AI. Firmy, które do tej pory nie… więcej »

Szkolenia i konferencje:
V edycja Retail Challenge Poland

Forum Retail Challenge Poland 2024 to strategiczne forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i… więcej »