2. Visual Merchandising Forum: VM w modzie

Około stu osób przybyło na drugą edycję Visual Merchandising Forum. Impreza dla sieci odzieżowych i obuwniczych, zorganizowana przez firmę Promedia, odbyła się 20 listopada 2014 r. w Business Centre Club w Warszawie.

Uczestnicy mogli posłuchać ciekawych wykładów ekspertów praktyków oraz zapoznać się z ofertą wystawców. Cykl prelekcji rozpoczęła Dagmara Habiera, właścicielka VM Studio, która opowiedziała o budowaniu relacji z klientem przez punkt sprzedaży. Następnie trendy w aranżacji sklepu i oświetleniu zaprezentował Marek Kielanowski, założyciel i właściciel pracowni projektowej Deko. Z kolei Marcin Gieracz, CEO & strategy director firmy Rubikom Strategy Consultans przybliżył słuchaczom zagadnienie digitalizacji handlu i przenikania się kanałów zakupowych. O visual merchandisingu, który kreuje doświadczenia klienta w sklepie, opowiedział Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers, natomiast o odpowiednim oświetleniu w salonie przeprowadził wykład Piotr Domański, zastępca dyrektora handlowego LUG Light Factory. Nowym możliwościom aranżacji przestrzeni handlowej w sieciach detalicznych poświęcona była prelekcja Jacka Chaczykowskiego, CEO OTOMI Store Design Lab, a jak zmieniają się klienci, a wraz z nimi visual merchandisig w sklepach, słuchacze dowiedzieli się z wystąpienia Jerzego Osiki, prezesa firmy Promedia. Blok wykładowy zamknęła dyskusja na temat trendów w visual merchandisingu.

Organizator: Promedia Jerzy Osika. Partnerzy honorowi: Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Apparel.info.pl, ViaModa. Partnerzy strategiczni: Pracownia Projektowania Wnętrz Deco, Lug. Partnerzy: LuxMateria, X Place, Branch Brothers, ODL, Otomi, Digital Technologies, Fast Textile, Międzynarodowe Targi Mody. Sponsor strategiczny konkursu Retail Marketing Awards: ODL. Sponorzy upominków: OnePress, Wydawnictwo Literackie, Teekanne, Manoki.

podziekowania-VM-1-2-2014

Data publikacji: 22.11.2014
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
GMC Summer Camp – otwórz drzwi internetowej sprzedaży

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »