2016 rok korzystny dla Coccodrillo

fot. pl.coccodrillo.eu

W czterech kwartałach zeszłego roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do poprzedniego roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były o 63% wyższe niż w 2015 r.

„Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej, umocnienie marki Coccodrillo i dobrze przyjęte – zarówno przez rodziców, jak i dzieci – kolekcje, to czynniki które umożliwiły nam wzrost przychodów w Polsce w zeszłym roku” – skomentował Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

W samym grudniu, sprzedaż sieci Coccodrillo w Polsce wyniosła 13,0 mln zł. To poziom zbliżony (wzrost o 1%) do udanego grudnia 2015 r. Przychody spółki w polskim kanale e-commerce były w grudniu niższe niż przed rokiem (o 12%) i wyniosły 865 tys. zł.

W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4% do 151,47 mln zł.

Marka Coccodrillo jest znana m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec III kwartału 2016 r. w skład sieci handlowej Coccodrillo wchodziło 476 punktów handlowych – z czego 237 to sklepy zlokalizowane w Polsce (o łącznej powierzchni 16.494 m. kw.), 137 punktów w innych krajach Unii Europejskiej (6.706 m. kw.) i 102 punkty poza UE. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

Data publikacji: 13.01.2017
Przeczytaj również

Handel:
E-commerce B2B – nowe horyzonty dla tradycyjnego handlu hurtowego

W ostatnich latach rynek e-commerce B2B (business-to-business) zyskuje na znaczeniu, a tempo… więcej »

Handel:
Jak polskie marki modowe mogą zaistnieć na rynku skandynawskim

Kraje nordyckie to łakomy kąsek dla firm z branży fashion. Jaka jest ich specyfika oraz jak je zdobyć opowiada Jakub Grzywacz, Head of Sales z… więcej »

Aktualności:
Zbliża się 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Sprawdź, jak zdobyć bilet

Już 16 września przedstawiciele e-sklepów odzieżowych, obuwniczych, galanteryjnych, bieliźnianych i jubilerskich spotkają się na 13. edycji… więcej »