W czterech kwartałach zeszłego roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do poprzedniego roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były o 63% wyższe niż w 2015 r.
„Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej, umocnienie marki Coccodrillo i dobrze przyjęte – zarówno przez rodziców, jak i dzieci – kolekcje, to czynniki które umożliwiły nam wzrost przychodów w Polsce w zeszłym roku” – skomentował Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
W samym grudniu, sprzedaż sieci Coccodrillo w Polsce wyniosła 13,0 mln zł. To poziom zbliżony (wzrost o 1%) do udanego grudnia 2015 r. Przychody spółki w polskim kanale e-commerce były w grudniu niższe niż przed rokiem (o 12%) i wyniosły 865 tys. zł.
W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4% do 151,47 mln zł.
Marka Coccodrillo jest znana m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec III kwartału 2016 r. w skład sieci handlowej Coccodrillo wchodziło 476 punktów handlowych – z czego 237 to sklepy zlokalizowane w Polsce (o łącznej powierzchni 16.494 m. kw.), 137 punktów w innych krajach Unii Europejskiej (6.706 m. kw.) i 102 punkty poza UE. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.