2016 rok korzystny dla Coccodrillo

fot. pl.coccodrillo.eu

W czterech kwartałach zeszłego roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do poprzedniego roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były o 63% wyższe niż w 2015 r.

„Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej, umocnienie marki Coccodrillo i dobrze przyjęte – zarówno przez rodziców, jak i dzieci – kolekcje, to czynniki które umożliwiły nam wzrost przychodów w Polsce w zeszłym roku” – skomentował Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

W samym grudniu, sprzedaż sieci Coccodrillo w Polsce wyniosła 13,0 mln zł. To poziom zbliżony (wzrost o 1%) do udanego grudnia 2015 r. Przychody spółki w polskim kanale e-commerce były w grudniu niższe niż przed rokiem (o 12%) i wyniosły 865 tys. zł.

W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4% do 151,47 mln zł.

Marka Coccodrillo jest znana m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec III kwartału 2016 r. w skład sieci handlowej Coccodrillo wchodziło 476 punktów handlowych – z czego 237 to sklepy zlokalizowane w Polsce (o łącznej powierzchni 16.494 m. kw.), 137 punktów w innych krajach Unii Europejskiej (6.706 m. kw.) i 102 punkty poza UE. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

Data publikacji: 13.01.2017
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »