16 listopada 2017 r. w Łodzi branża mody spotka się na dziewiątej edycji Fashion Business Congress. Tematem przewodnim wydarzenia będą nowe horyzonty e-commerce dla branży fashion.
Fashion Business Congress to cykliczne wydarzenie organizowane przez wydawnictwo Promedia zawsze pod koniec roku. Celem kongresu jest bowiem pomoc branży mody w określeniu celów biznesowych na następny rok. Tematem poprzedniej edycji – która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem firm – była sprzedaż internetowa w branży mody. Jak pokazują badania Gemiusa, najpopularniejszą kategorią zakupów internetowych w Polsce nadal pozostaje odzież, obuwie i dodatki, dlatego organizatorzy Fashion Business Congress postanowili kontynuować tematykę e-sprzedaży i najbliższą odsłonę wydarzenia poświęcić nowym horyzontom e-commerce w modzie. Poznamy innowacyjne rozwiązania w sprzedaży internetowej, poszerzymy wiedzę na temat e-commerce B2B2C, a także dowiemy się, jak e-handel może nam pomóc w zdobyciu rynków zagranicznych. Sprawdzimy również, jak lepiej wykorzystać trend mobile i media społecznościowe w kontekście sprzedaży internetowej. Spotkanie, zaplanowane na 16 listopada 2017, tradycyjnie odbędzie się w Łodzi – stolicy polskiego przemysłu lekkiego, tym razem w postindustrialnym klimacie Fabryki Grohmana.
Dla firm z branży mody (handel, producenci, importerzy) udział w Fashion Business Congress jest bezpłatny (dla 2 osób z jednej firmy). Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc już dziś warto zarejestrować się na stronie fashionbusinesscongress.com.