Agenda III Kongresu Dyrektorów E-commerce

III Kongres Dyrektorów E-commerce ma już pełną agendę. Część merytoryczna to ponad piętnaście godzin prelekcji, które zostaną wygłoszone przez ekspertów z całej Europy. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w wyjątkowej lokalizacji – budynku nieczynnego Dworca PKP w Krakowie. Organizatorzy obiecują, że to nie koniec niespodzianek.

W ostatnich tygodniach do agendy wydarzenia dołączyli przedstawiciele polskiego e-biznesu. Stefan Batory, Founder & CEO ITAXI, na przykładzie case studies z branży przewozowej opowie o tym jak Internet i e-commerce wpływają na zmiany na globalnym rynku usług i powstawanie nowych modeli biznesowych. Mariusz Nowak, Menadżer Działu Sprzedaży Internetowej w Tesco przedstawi wyzwania pomiaru kosztu pozyskania klienta omnikanałowego oraz oceny zysków płynących ze spójnej obsługi w wielu kanałach.

Gośćmi Kongresu będą także: Paulina Żamejść, Menedżer ds. sklepu internetowego Deichmann, która podzieli się refleksjami na temat wdrażania modelu omnichannel w sieci obuwniczej oraz Jarosław Frontczak, Analityk rynku retail i e-commerce w PMR Publications, który zaprezentuje dobre praktyki wykorzystania danych przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Wystąpią również: Jan Namedyński, Head of Digital w AVON, Rafał Pietrwalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego Sprzedażą ds. Rozwoju Usług w Segmencie Klienta Biznesowego w Poczcie Polskiej, Krzysztof Surgut, CEO Data Space oraz Albera Hupa, Socjolog, Analityk i Badacz sieci społecznościowych w IRCener.

Organizatorem Kongresu jest Grupa Unity, Partnerami tegorocznej edycji – Dotpay, Trusted Shops, Poczta Polska oraz Data Space.

Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: http://www.kongresecommerce.pl/

Data publikacji: 8.04.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »