Antiga i Kaszewski dla 4F

fot. Agata Jagielska

Ruszyła druga faza kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj” ze Stephanem Antigą i Adamem Kaszewskim w roli głównej.

Były siatkarz, a obecnie trener oraz polski top model, który współpracował z największymi projektantami i markami w kraju i za granicą, zachęcają do podjęcia aktywności pokazując własne motywacje do uprawiania sportu. W dwóch filmach zobaczyć można zarówno profesjonalistów, jak i amatorów różnych dyscyplin sportowych – od biegania, pływania, jazdy na rowerze, aż po triathlon, wspinaczkę czy muyi thai.

#twojpowod to kolejna po #bezwymowek aktywacja marki skierowana do konsumentów. W pierwszej fazie Polacy przy pomocy specjalnie stworzonych przez ambasadorów 4F – trenerów personalnych Ady Palki, Tomasza Stańczyka i Marcina Zontka – autorskich programów treningowych, przez 28 dni walczyli  z wymówkami. To wystarczyło do wyrobienia sobie nawyku i polubienia się z aktywnością fizyczną. Teraz marka poprosiła ich, aby podzielili się swoimi powodami. W ten sposób powstaje baza motywatorów, z której inni mogą skorzystać i zainspirować się do wstania z kanapy. Zdjęcia pokazujące dlaczego ktoś ćwiczy, jak, gdzie i z kim – można wysyłać na www.zacznijwytrwaj.com. Ci, którzy podzielą się swoim powodem, będą mogli wygrać jedną z nagród: voucher do sklepów 4F, spersonalizowaną koszulkę techniczną oraz voucher na 15 000 zł na „podróż marzeń”.

Druga odsłona kampanii wizerunkowej 4F realizowana jest w internecie (na FB i innych największych portalach zasięgowych, platformach VOD i portalach sportowych) oraz w sieci kin Multikino.

Data publikacji: 5.05.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »