Atrium Promenada testuje pop-up store’y

Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada wprowadziło do oferty formułę sklepów tymczasowych. Na razie na terenie galerii powstało siedem pop-upów.

Pop-up store’y to sklepy działające w wyjątkowy sposób. Asortyment w nich dostępny zmienia się dynamicznie i często jest nieosiągalny w innych sklepach. Ich idea opiera się na elemencie zaskoczenia – klienci są informowani o otwarciu z niewielkim wyprzedzeniem, a same pop-upy działają w określonym przedziale czasowym  – zwykle w miejscach o dużym natężeniu ruchu, oferując krótkie, unikatowe serie swoich produktów.

– Pragniemy tego, co niedostępne i niecodzienne, a pop-up store’y są doskonałą odpowiedzią na to zapotrzebowanie i wciąż rzadko spotykanym konceptem handlowym w naszym kraju. Atrium Promenada od zawsze wyróżniało się pozytywnym podejściem do najnowszych trendów – nie inaczej jest tym razem. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci szybko przekonają się do formuły, w jakiej funkcjonują pop-up store’y. Nie bez powodu postawiliśmy na początek właśnie na sklepy z branży modowej. W tym segmencie Atrium pozostaje w czołówce stołecznego rynku i dlatego pragniemy zaprezentować naszym klientom zupełnie nowe możliwości robienia zakupów – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada.

Wśród pierwszych siedmiu pop-upów otwartych w Atrium Promenada jest Gavel Warsaw – multibrandowy butik z akcesoriami od polskich projektantów i designem, Super Story i Slowfashion stworzone z myślą o kreatywnych twórcach i konsumentach, Lorens & Wiktor – sklep z modą męską, Royal Kids z odzieżą dziecięcą, Betito z ofertą zachodnioeuropejskich marek modowych oraz Imaginarium – wyspecjalizowana sieć sklepów z zabawkami.

Chociaż koncept pop-upów jest na razie w fazie testów przedstawiciele galerii zapowiadają, że w przyszłości spółka Atrium będzie chciała kontynuować tę formę wprowadzania urozmaiconej oferty dla klientów.

Firma Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 522 200 mkw. Rok 2015 spółka zamknęła z przychodem z najmu brutto na poziomie 103,4 mln euro. W ciągu I półrocza 2016 roku spółka wygenerowała 51,7 mln euro przychodów z najmu brutto. W Polsce zlokalizowanych jest dziewięć  kluczowych obiektów Atrium. Należą do nich: Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Focus Mall w Bydgoszczy, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku.

Data publikacji: 25.11.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
LPP przekazało już 100 tysięcy masek ochronnych

LPP w ramach wsparcia szpitali przekazało już 100 tysięcy maseczek ochronnych.… więcej »

Aktualności:
Tarcza antykryzysowa: ZPPHiU chwali autopoprawkę i krytykuje centra handlowe

Przegłosowana przez Sejm autopoprawka dotycząca tarczy antykryzysowej przynosi korzystne rozwiązania z punktu widzenia Związku Polskich… więcej »

Aktualności:
Zarząd LPP rezygnuje z wynagrodzenia do odwołania

W zawiązku z obecną sytuacją gospodarczą i trudnymi do oszacowania skutkami kryzysu, członkowie zarządu LPP do odwołania obniżają swoje… więcej »