Balmain dla H&M

Paryski luksusowy dom mody zaprojektuje limitowaną kolekcję H&M na sezon jesień-zima. Pierwsze modele z tej serii zostały zaprezentowane w maju przez dyrektora kreatywnego Balmaina Oliviera Rousteinga podczas Billboard Music Awards.

– Głównym celem dla mnie, jako projektanta jest rozmowa z moim pokoleniem. H&M daje mi jedyną w swoim rodzaju okazję do wprowadzenia wszystkich w świat Balmain, realizację odrobiny swoich marzeń i stworzenie #HMBalmaination: globalnej wspólnoty zasilanej hashtagiem – tłumaczy Olivier Rousteing. – Współpraca z H&M była dla mnie niesamowicie naturalna, ponieważ H&M jest marką, z którą wszyscy czują się związani. H&M jest wyrazem jedności, której i ja jestem zwolennikiem. Powstała w 1945 roku marka Balmain pozostaje wierna duchowi i wizji swojego założyciela i jest wyrazem atrakcyjnej dla nas wszystkich energii, radości i swobody. Rousteing nadał domowi mody Balmain unikalną tożsamość: opartą na jej modowym DNA i jednocześnie dobrze zakorzenioną w czasach współczesnych, ze smykałką do show-biznesu. Decyzja o wyrażeniu popowego charakteru twórczości poprzez współpracę z H&M była dla Balmain bardzo naturalna.

– Niezmiernie cieszymy z tego, że możemy gościć Balmain jako naszego projektanta. Wszyscy w pełni zaangażowali się w to przedsięwzięcie. Balmain tworzy wyjątkowy styl łączący couture z modą z ulicy, który jest jednocześnie bogaty i bezpośredni, zmysłowy i pełen energii. Bliskie powiązanie ze światem show-biznesu i muzyki daje stylowi Balmain zaskakujący charakter – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Kolekcja składa się z ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn i od 5 listopada będzie dostępna w 250 sklepach na całym świecie oraz online.

HM-0256Final

Data publikacji: 18.06.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »