Bezpłatne konsultacje Google Internetowe Rewolucje na Fashion Business Congress

24 października, na Fashion Business Congress w Łodzi, będzie można skorzystać z bezpłatnych konsultacji doradców z programu eksportowego Google Internetowe Rewolucje – oficjalnego partnera merytorycznego kongresu.

Program eksportowy Google Internetowe Rewolucje ma na celu zapewnienie bezpośredniego wsparcia w postaci dostarczenia bezpłatnych narzędzi, wiedzy i szkoleń dla przedsiębiorców będących eksporterami oraz dla tych, którzy zainteresowani są międzynarodowym rozwojem swoich firm. Cele te są zbieżne z założeniami kongresu mody, organizowanego przez firmę Promedia Jerzy Osika, ponieważ najbliższa edycja Fashion Business Congress poświęcona jest właśnie skutecznej sprzedaży internetowej na rynku krajowym, jak i zagranicą. Wydarzenie dedykowane jest firmom z branży fashion, dlatego prezentowane narzędzia i studia przypadków będą brały pod uwagę specyfikę sektora mody.

Oprócz wizyty w strefie Google Internetowe Rewolucje oraz na stoiskach informacyjnych ekspertów z innych firm i organizacji, które są partnerami wydarzenia, będzie można wziąć udział w bogatym programie seminariów, gdzie znajdą się takie wykłady, jak:

•    Wirtualne Przymierzalnie – technologia, która doradza, ale nie ocenia. Paweł Mogiła, WearFits
•    Sklep internetowy ubiera się u Prady, czyli jak zadbać o pierwsze wrażenie w e-biznesie. Oliwia Tomalik, Marketing Manager, Shoper
•    Jak rozwinąć biznes globalnie?  Bogusia Jarzębowska, doradca w Google Internetowe Rewolucje
•    Jak zbudować skuteczny e-commerce dla branży fashion?  Piotr Anuszczyk, dyrektor działu Marketing&PR, Krzysztof Bartczak, projektant aplikacji, Media4U
•    Jak marka modowa może osiągnąć sukces w międzynarodowym e-commerce?  Max Riis Christensen, CEO MakesYouLocal
•    Rola Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin.  Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council, Warsaw Consultant Office
•    Dynamiczny rozwój e-commerce – czy jesteś na to gotowy? Narzędzia optymalizujące sprzedaż internetową. Ewa Możejko, LSI Software
•    Jak przekraczać granice w e-commerce w branży fashion i beauty?  Maciej Synoradzki, Senior Key Account Manager w Trol InterMedia
•    Personalizacja drogą do sukcesu w branży fashion. Patrycja Piwońska, Digital Marketing Specialist, Sare S.A.
•    Nowoczesny omnichannel, czyli jak rozwiązać wszystkie problemy kupujących ubrania online oraz offline, jednym szybki ruchem, na dodatek bez inwestycji. Paweł Piotuch, Chief Customer Officer, IAI

Udział w Fashion Business Congress dla firm z branży mody oraz centrów handlowych jest bezpłatny. Trzeba się tylko wcześniej zarejestrować na stronie: http://www.fashionbusinesscongress.com/

Data publikacji: 9.10.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
GMC Summer Camp – otwórz drzwi internetowej sprzedaży

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »