Bielizna na salonach

amoena

W łódzkim Centrum Promocji Mody, 15 października br. odbyła się trzecia edycja „Salonu bielizny” i „Body Wear Poland”. Targi z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem branży. Regularnie rośnie liczba uczestników zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

W tym roku ponad czterdziestu producentów i importerów bielizny zaprezentowało swoje aktualne kolekcje oraz prototypy, które już niedługo pojawią się w regularnej ofercie rynkowej. Rozwiązania technologiczne i półfabrykaty do produkcji bielizny pokazało siedem firm, wystawiających się w ramach „Body Wear Poland”. Wśród nich nie zabrakło Allcompu, Amanna czy Haftu.

Organizatorzy zapewnili uczestnikom targów bogaty program wydarzeń. Większość z obecnych czekała z niecierpliwością do godziny 15, kiedy odbył się pokaz nowości i bestsellerów wystawców, poprowadzony przez Katarzynę Sałatę z doBRAkreacja.pl. Wszystkie marki zaprezentowały pieczołowicie wybrane modele biustonoszy. W naszej galerii prezentujemy niektóre z omawianych podczas pokazu propozycji wystawców.

Finał targów stanowił pokaz kolekcji wiosna-lato 2017, przed którym odbyło się uroczyste rozstrzygnięcie konkursu „Bra Wnętrze 2016”. W tej edycji konkurs objął dwie kategorie: „Legendarny sklep” oraz „Wschodząca gwiazda”. Pierwszy z przyznawanych tytułów otrzymał salon Princessa ze Szczecina, natomiast drugi przypadł w udziale firmie Lejdis z Biskupca.

W rozmowach targowych przewijał się temat organizacji kolejnych edycji. Wystawcy zastanawiali się, czy jest potrzeba spotykania się dwa razy w roku oraz czy targi powinny trwać dwa dni, a nie jak dotąd – jeden dzień. Przeważała opinia o konieczności udziału w targach raz do roku – właśnie jesienią. Natomiast co do liczby dni targowych, zdania były podzielone. Część wystawców doceniała skoncentrowany, spójny i dynamiczny charakter imprezy. Jednak dość liczna grupa uczestników wskazywała na brak czasu do realizacji wszystkich celów, związanych z obecnością na targach.

Producenci i importerzy bielizny uczestniczący w „Salonie bielizny” zarówno debiutujący w tym roku w roli wystawców, jak też firmy uczestniczące w targach od pierwszej edycji, byli usatysfakcjonowani z udziału i zapowiadają swoją obecność w przyszłości. (opr. ab)

Data publikacji: 19.10.2016
Przeczytaj również

Targi:
Texprocess: Sprawdź, dokąd zmierza przemysł mody. Poznaj innowacje i trendy

W dniach 21-24.06.2022 we Frankfurcie odbędzie się kolejna edycja Texprocess - targów nowoczesnych maszyn, urządzeń i technologii do… więcej »

Targi:
Targi mody we Frankfurcie przełożone na lato

Impreza o nazwie Val:ue, pierwotnie planowana na styczeń, została przeniesiona na 5-7 lipca 2022. Targi mają stanowić platformę spotkań… więcej »

Targi:
SILMO Paris 2021: Trendy w modzie okularowej i przyszłość branży optycznej

Od 24 do 27 września targi SILMO Paris, po dwóch latach przerwy, znowu staną się miejscem bezpośrednich spotkań w tzw. realu, gdzie… więcej »