Bielizna na salonach

amoena

W łódzkim Centrum Promocji Mody, 15 października br. odbyła się trzecia edycja „Salonu bielizny” i „Body Wear Poland”. Targi z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem branży. Regularnie rośnie liczba uczestników zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

W tym roku ponad czterdziestu producentów i importerów bielizny zaprezentowało swoje aktualne kolekcje oraz prototypy, które już niedługo pojawią się w regularnej ofercie rynkowej. Rozwiązania technologiczne i półfabrykaty do produkcji bielizny pokazało siedem firm, wystawiających się w ramach „Body Wear Poland”. Wśród nich nie zabrakło Allcompu, Amanna czy Haftu.

Organizatorzy zapewnili uczestnikom targów bogaty program wydarzeń. Większość z obecnych czekała z niecierpliwością do godziny 15, kiedy odbył się pokaz nowości i bestsellerów wystawców, poprowadzony przez Katarzynę Sałatę z doBRAkreacja.pl. Wszystkie marki zaprezentowały pieczołowicie wybrane modele biustonoszy. W naszej galerii prezentujemy niektóre z omawianych podczas pokazu propozycji wystawców.

Finał targów stanowił pokaz kolekcji wiosna-lato 2017, przed którym odbyło się uroczyste rozstrzygnięcie konkursu „Bra Wnętrze 2016”. W tej edycji konkurs objął dwie kategorie: „Legendarny sklep” oraz „Wschodząca gwiazda”. Pierwszy z przyznawanych tytułów otrzymał salon Princessa ze Szczecina, natomiast drugi przypadł w udziale firmie Lejdis z Biskupca.

W rozmowach targowych przewijał się temat organizacji kolejnych edycji. Wystawcy zastanawiali się, czy jest potrzeba spotykania się dwa razy w roku oraz czy targi powinny trwać dwa dni, a nie jak dotąd – jeden dzień. Przeważała opinia o konieczności udziału w targach raz do roku – właśnie jesienią. Natomiast co do liczby dni targowych, zdania były podzielone. Część wystawców doceniała skoncentrowany, spójny i dynamiczny charakter imprezy. Jednak dość liczna grupa uczestników wskazywała na brak czasu do realizacji wszystkich celów, związanych z obecnością na targach.

Producenci i importerzy bielizny uczestniczący w „Salonie bielizny” zarówno debiutujący w tym roku w roli wystawców, jak też firmy uczestniczące w targach od pierwszej edycji, byli usatysfakcjonowani z udziału i zapowiadają swoją obecność w przyszłości. (opr. ab)

Data publikacji: 19.10.2016
Przeczytaj również

Targi:
Targi Fashion InStyle 2025: Sprawdź dokąd zmierza przyszłość mody

Już 27–30 kwietnia w Hongkongu ponad 400 wystawców, reprezentujących światowe firmy z branży mody i tekstyliów, pokaże najnowsze… więcej »

Targi:
Udział w targach biznesowych: porzuć hazard, przejdź do strategii

Zbyt często targi biznesowe są traktowane przez firmy jak swoiste „kasyna biznesowe„. Wiele przedsiębiorstw decyduje się na udział w tych… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »