Biznes mody oczami Hilfigera

Na polskim rynku, nakładem Wydawnictwa Dolnośląskiego, pojawiła się autobiografia Tommiego Hilfigera „Amerykański marzyciel. Mój świat mody i biznesu.” 

To zarówno historia człowieka, który dzięki ogromnej determinacji spełnił swoje marzenia, jak i świetna ilustracja kulisów funkcjonowania biznesu mody. Śledząc losy projektanta poznajemy jednocześnie zasady działania handlu, produkcji odzieży, czy wreszcie mechanizmy finansowania przedsiębiorstw, dzięki którym mała firma modowa może stać się wielkim koncernem.

Tommy Hilfiger, na przykładzie swoich błędów, pokazuje nam też pułapki branży mody, które mogą pogrzebać świetnie prosperujące przedsiębiorstwo – poczynając od przeinwestowania, po rozmycie marki. Znajdziemy tu również sporo praktycznych informacji, na przykład opis struktury kolekcji z proporcjami między liną bazową a sezonowymi, czy zasady zarządzania sourcingiem. To także znakomity poradnik kreowania marki. Książka napisana jest w bardzo wciągający sposób, z dystansem i szczerością, dzięki czemu czyta się ją z dużą przyjemnością. To świetna lektura dla każdego zainteresowanego biznesem mody.

EF

Więcej w sklepie internetowym wydawnictwa:
https://publicat.pl/wydawnictwo-dolnoslaskie/oferta/literatura-faktu/amerykanski-marzyciel-moj-swiat-mody-i-biznesu

Data publikacji: 9.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Ostatnie dni na rejestrację!

Jeśli planujesz rozwój sprzedaży online na rynkach zagranicznych, to koniecznie zgłoś się na Konferencję Cross-Border E-commerce.… więcej »

Aktualności:
Marka Dr. Martens otworzyła pop-up store w Warszawie

Marka Dr. Martens po raz kolejny uruchomiła pop-up, tym razem w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Od 17 kwietnia do 24… więcej »

Aktualności:
Respect. Nowy standard dla e-commerce sprzedającego w Rumunii

Polski program certyfikacyjny zmienia zasady gry w handlu internetowym na rynku… więcej »