Na polskim rynku, nakładem Wydawnictwa Dolnośląskiego, pojawiła się autobiografia Tommiego Hilfigera „Amerykański marzyciel. Mój świat mody i biznesu.”
To zarówno historia człowieka, który dzięki ogromnej determinacji spełnił swoje marzenia, jak i świetna ilustracja kulisów funkcjonowania biznesu mody. Śledząc losy projektanta poznajemy jednocześnie zasady działania handlu, produkcji odzieży, czy wreszcie mechanizmy finansowania przedsiębiorstw, dzięki którym mała firma modowa może stać się wielkim koncernem.
Tommy Hilfiger, na przykładzie swoich błędów, pokazuje nam też pułapki branży mody, które mogą pogrzebać świetnie prosperujące przedsiębiorstwo – poczynając od przeinwestowania, po rozmycie marki. Znajdziemy tu również sporo praktycznych informacji, na przykład opis struktury kolekcji z proporcjami między liną bazową a sezonowymi, czy zasady zarządzania sourcingiem. To także znakomity poradnik kreowania marki. Książka napisana jest w bardzo wciągający sposób, z dystansem i szczerością, dzięki czemu czyta się ją z dużą przyjemnością. To świetna lektura dla każdego zainteresowanego biznesem mody.
EF
Więcej w sklepie internetowym wydawnictwa:
https://publicat.pl/wydawnictwo-dolnoslaskie/oferta/literatura-faktu/amerykanski-marzyciel-moj-swiat-mody-i-biznesu