Biznes mody oczami Hilfigera

Na polskim rynku, nakładem Wydawnictwa Dolnośląskiego, pojawiła się autobiografia Tommiego Hilfigera „Amerykański marzyciel. Mój świat mody i biznesu.” 

To zarówno historia człowieka, który dzięki ogromnej determinacji spełnił swoje marzenia, jak i świetna ilustracja kulisów funkcjonowania biznesu mody. Śledząc losy projektanta poznajemy jednocześnie zasady działania handlu, produkcji odzieży, czy wreszcie mechanizmy finansowania przedsiębiorstw, dzięki którym mała firma modowa może stać się wielkim koncernem.

Tommy Hilfiger, na przykładzie swoich błędów, pokazuje nam też pułapki branży mody, które mogą pogrzebać świetnie prosperujące przedsiębiorstwo – poczynając od przeinwestowania, po rozmycie marki. Znajdziemy tu również sporo praktycznych informacji, na przykład opis struktury kolekcji z proporcjami między liną bazową a sezonowymi, czy zasady zarządzania sourcingiem. To także znakomity poradnik kreowania marki. Książka napisana jest w bardzo wciągający sposób, z dystansem i szczerością, dzięki czemu czyta się ją z dużą przyjemnością. To świetna lektura dla każdego zainteresowanego biznesem mody.

EF

Więcej w sklepie internetowym wydawnictwa:
https://publicat.pl/wydawnictwo-dolnoslaskie/oferta/literatura-faktu/amerykanski-marzyciel-moj-swiat-mody-i-biznesu

Data publikacji: 9.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »