Bizuu gra w kolory

27 października odbył się pokaz kolekcji wiosna–lato 2016 duetu Bizuu – Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak. Motywem przewodnim kolekcji jest kolor i jego symbolika. 

Wśród wielu żywych barw, takich jak zieleń – symbol życia i harmonii, róż przywodzący na myśl kobiecość, subtelność i wdzięk, niebieski – oznaka spokoju i pewności siebie oraz pomarańcz kojarzący się z wiarą we własne możliwości, króluje biel jako kolor czysty i niewinny. Wszystkie te barwy składają się na paletę, której symbolika przedstawia obraz kobiety Bizuu.

„Ta kolekcja to ukłon w stronę koloru i energii płynącej z soczystych, żywych barw. Po chwili nostalgii czas na odrodzenie. Kobietę Bizuu postrzegamy w tym sezonie jako silną i świadomą swojego ciała (gorset, długości mini i przezroczystości), ale nadajemy jej także eteryczne oblicze proponując zwiewne i  subtelne fasony” – tłumaczą projektantki.

Uzupełnieniem całej kolekcji są oryginalne torebki, wśród których można znaleźć zarówno modele wykonane z naturalnej skóry, jak i kopertówki, do których stworzenia użyte zostały materiały występujące w kolekcji.

Zdjęcia: Filip Okopny

1_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 4_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 12_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 48_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny40_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny46_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 65_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 73_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 82_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 87_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 105_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 113_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny 117_web_Bizuu_271015_fot_Filip_Okopny

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Hi!Fashion - relacja z pokazu Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru SAPU

Kraków po raz kolejny stał się prawdziwą stolicą mody! Młodzi projektanci z SAPU… więcej »

Moda:
Columbia Heritage i Icons SS23: legendarne modele w nowym, współczesnym wydaniu

Columbia to znana na całym świecie marka odzieży sportowej i outdoorowej z bogatym archiwum kultowych ubrań, butów i akcesoriów, których… więcej »

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »