Bread & Butter w rękach Zalando

David Schneider

Sklep internetowy Zalando przejmuje berlińskie targi mody streetwearowej Bread & Butter.

Wygląda na to, że branżowa formuła znanych światowych targów odzieży dżinsowej i streetwearowej dobiega końca. Po kłopotach z zimową edycją (patrz artykuły: https://fashionbusiness.pl/bread-butter-muller-i-40-partyzantow/, https://fashionbusiness.pl/wokol-targow-w-berlinie-wrze/) organizator Bread & Butter, Karl-Heinz Müller postanowił sprzedać imprezę niemieckiemu e-sklepowi Zalando, który zresztą  też ma główną siedzibę w Berlinie.

– Targi mody Bread & Butter są już od wielu lat silną marką na międzynarodowym rynku. Współpraca z nimi jest więc dla nas fantastyczną okazją, aby wejść na ten rynek – komentuje David Schneider, członek zarządu Zalando. – Bread & Butter, jak również cały zespół Zalando, głęboko wierzy w przyszłość Berlina jako stolicy mody. Nasza współpraca będzie polegała na stworzeniu silnej, prokonsumenckiej koncepcji tego wydarzenia.

Pierwsza impreza zorganizowana we współpracy z Zalando odbędzie się w 2016 roku, ze zmienioną koncepcją skupioną na konsumentach. Więcej informacji na ten temat będzie dostępnych pod koniec lata. Natomiast najbliższa edycja Bread & Butter zorganizowana jeszcze w dotychczasowej formule będzie miała miejsce na terenie byłego lotniska Tempelhof w Berlinie w dniach 7–9 lipca. Goście zastaną znany już podział na sektory Contemporary Mens & Womenswear, Superior Fashion, Denim & Urbanwear, Sport & Streetwear, L.O.C.K. oraz Fire Dept, ale także nową strefę Design & Agents, w której schronienie znajdą projektanci i agencje modowe. Podczas tej edycji Bread & Butter więcej uwagi poświęci młodym, innowacyjnym, awangardowym markom zarówno z zakresu mody, jak i sportu, zdrowia i wellness, komunikacji czy lifestyle’u. Wspólnym mianownikiem dla nich wszystkich będzie ekorozwój oraz bezpłatna możliwość wzięcia udziału w targach: ekologiczne firmy w początkowym etapie rozwoju muszą złożyć odpowiednie podanie i przekonać organizatorów o swoim trwałym i „zielonym“ koncepcie.

Data publikacji: 12.06.2015
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Wiodący eksperci przemysłu włókienniczego wygłoszą prezentacje na forach ITMA

Podczas targów ITMA 2023, które odbędą się w Mediolanie w czerwcu tego roku, zorganizowane zostaną ponownie dwa fora branżowe poświęcone… więcej »

Targi:
ITMA 2023: Dokąd zmierza transformacja przemysłu tekstylno-odzieżowego

Od 8 do 14 czerwca 2023 r. w Fiera Milano Rho w Mediolanie będą trwały jedne z największych na świecie targów technologicznych dla… więcej »

Jedna myśl nt. „Bread & Butter w rękach Zalando

  1. Pingback: Nowe wcielenie Bread & Butter | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.