Camel Active w wersji + Life Explorer

Hasło nowej kolekcji jesień–zima 2019 marki camel active to + Life Explorer. Oddaje ono zmiany i reinterpretację dziedzictwa marki Camel Active. Podczas, gdy słowo „explorer”, czyli odkrywca, definiuje DNA marki, „+ life” oznacza zarówno innowację, jak i ewolucję oraz symbolizuje odświeżenie DNA brandu.

W kolekcji okryć męskich camel active można dostrzec wpływy odzieży sportowej, streetwearowej i formalnej. Projektanci skoncentrowali się na innowacyjnych materiałach, ergonomicznym kroju oraz wartości dodanej w postaci detali i nowych akcentów kolorystycznych.

Warto zwrócić uwagę na parki Artic z subtelnym kamuflażowym wzorem, wyposażone w system praktycznych kiszeni z zamkami błyskawicznymi i patkami. Funkcjonalna konstrukcja i wykończony misiem kołnierz zapewniają najwyższą ochronę przed żywiołami. Pomarańczowa podszewka nadaje zaś tym wielofunkcyjnym kurtkom miejski sznyt.

Na eskapady podczas dżdżystych jesiennych wieczorów świetnie na przykład nadaje się kurtka z połyskującego wodoodpornego nylonu w kolorze królewskiego błękitu. Paski odblaskowe
z tyłu zapewniają widoczność i stanowią modny smaczek. Skrócone fasony kontrastują z
przeskalowanymi kieszeniami z patkami, natomiast zapięcia magnetyczne tworzą minimalistyczny design.

W kolekcji kurtek Camel Active znajdziemy też szeroką gamę modeli z gore-texem, o których właściwości ochronne dbają dodatkowo wodoodporne zamki błyskawiczne Aquaguard, gumowe zatrzaski i regulowany kaptur.

To tylko kilka z przykładów z bogatej oferty okryć Camel Active. Warto odwiedzić sklep i obejrzeć całą kolekcję ubrań marki. Adresy salonów można znaleźć na stronie: www.camelactive.de

Data publikacji: 30.09.2019
Przeczytaj również

Moda:
Trendy w biżuterii na sezon jesień–zima 2021/2022

Nie od dzisiaj wiadomo, że efekt „wow” każdej stylizacji, zależy od dobrze dobranych do niej dodatków. Po oszczędnym w formie 2020 roku,… więcej »

Moda:
La vita è bella! Pokaz kolekcji Deni Cler jesień–zima 2021/22

2 września w restauracji Belverede w Łazienkach Królewskich odbył się premierowy pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler. W wydarzeniu wzięło… więcej »

Marketing:
Historia marki VANS:
od kalifornijskich skate'ów po światowe kolaboracje

Pierwszego dnia działalności firmy udało się sprzedać 12 par butów. Ponad pół wieku później, produkuje się ich około 85 milionów… więcej »