CCC i marka Sprandi z główną nagrodą Effie Awards

Grupa CCC została wyróżniona dwiema statuetkami w Effie Awards Poland – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych, nagradzającym najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Nagrodę przyznano za kampanie marki Sprandi: złotą w kategorii Young Audience oraz srebrną w kategorii Retail.

Jury Effie Awards doceniło ubiegłoroczne kampanie marki Sprandi, w których postawiono na wyróżniającą się estetykę lat 90. Ubiegłoroczna kampania zbudowała wizerunek Sprandi, jako streatwearowej i nowoczesnej, przekładając się również na znaczny wzrost jej rozpoznawalności.

Effie Awards to nie tylko największy konkurs marketingowy na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. To również doskonała okazja do wzmocnienia strategicznych kompetencji, spojrzenia z innej, świeżej perspektywy. Jest również szansą na wzajemne inspirowanie się oraz przeglądem najbardziej efektywnych i wyróżniających się kampanii marketingowych na świecie.

Data publikacji: 14.11.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »