Grupa CCC, dystrybutor i producent obuwia, podjęła decyzję o przejęciu spółki eobuwie.pl. Pierwszy etap transakcji obejmuje zakup 74,99 % akcji. Grupa zapłaci za nie 129, 982 mln zł.
Po sfinalizowaniu przejęcia (na które musi się jeszcze zgodzić UOKiK) w portfolio grupy, obok największej obuwniczej sieci handlowej CCC, znajdzie się lider internetowej sprzedaży butów w Polsce, jakim jest eobuwie.pl ze swoim 16 % udziałem w tym rynku. W ofercie eobuwie.pl znajduje się markowe obuwie i akcesoria ze średniej i wyższej półki cenowej, obecnie sklep ma w sprzedaży 20 000 produktów i ponad 330 brandów. Cechuje się też wysoką marżowością i dynamicznym wzrostem – przychody spółki wzrosły od 2012 do 2014 roku z 25 do 71 mln złotych.
Spółka CCC osiągnęła w II kwartale 2015 r. zysk netto na poziomie 105,1 mln zł przy przychodach ze sprzedaży 608 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 95,5 mln zł. Grupa ma obecnie 735 sklepów w kraju i za granicą.
Pingback: CCC kupiło akcje spółki eobuwie.pl o wartości 1,5 mln zł | FASHIONBUSINESS.pl