CCC przejmuje eobuwie.pl

fot. www.eobuwie.com.pl

Grupa CCC, dystrybutor i producent obuwia, podjęła decyzję o przejęciu spółki eobuwie.pl. Pierwszy etap transakcji obejmuje zakup 74,99 % akcji. Grupa zapłaci za nie 129, 982 mln zł.

Po sfinalizowaniu przejęcia (na które musi się jeszcze zgodzić UOKiK) w portfolio grupy, obok największej obuwniczej sieci handlowej CCC, znajdzie się lider internetowej sprzedaży butów w Polsce, jakim jest eobuwie.pl ze swoim 16 % udziałem w tym rynku. W ofercie eobuwie.pl znajduje się markowe obuwie i akcesoria ze średniej i wyższej półki cenowej, obecnie sklep ma w sprzedaży 20 000 produktów i ponad 330 brandów. Cechuje się też wysoką marżowością i dynamicznym wzrostem – przychody spółki wzrosły od 2012 do 2014 roku z 25 do 71 mln złotych.

Spółka CCC osiągnęła w II kwartale 2015 r. zysk netto na poziomie 105,1 mln zł przy przychodach ze sprzedaży 608 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 95,5 mln zł. Grupa ma obecnie 735 sklepów w kraju i za granicą.

Data publikacji: 1.09.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »

Handel:
Jak bardzo wakacyjny boom rozkręci sprzedaż w sklepach?

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i… więcej »

Jedna myśl nt. „CCC przejmuje eobuwie.pl

  1. Pingback: CCC kupiło akcje spółki eobuwie.pl o wartości 1,5 mln zł | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.