CDRL uruchomiło czeską wersję sklepu internetowego

Spółka CDRL uruchomiła czeską wersję internetową swojego sklepu coccodrillo.eu. Rozwój sprzedaży w internecie to obecnie jeden z priorytetów polskiej firmy odzieżowej.

„Dzięki wdrożeniu nowej platformy e-commerce, możemy sprawnie obsługiwać wielu klientów, zapewnić im wygodne przeglądanie naszej oferty oraz przedstawić ciekawe promocje i plan lojalnościowy. W efekcie popularność polskiego sklepu internetowego bardzo szybko rośnie” – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL S.A.

„Marka Coccodrillo jest dobrze znana w Czechach i liczymy na życzliwe przyjęcie naszego sklepu internetowego. W planach mamy jego kolejne wersje” – dodał prezes Marek Dworczak.

Tylko w styczniu tego roku CDRL zanotowała w polskim sklepie internetowym 1,11 mln zł przychodów – to o 139 proc. więcej niż przed rokiem. W całym 2015 r. zanotowano w tym kanale sprzedaży wzrost o 45% do 7,75 mln zł. Dynamika była znacznie lepsza w II połowie roku, już po implementacji nowej platformy zakupowej, np. w grudniu sprzedaż wzrosła aż o 229 proc.

Spółka CDRL od października 2014 r. jest notowana na głównym rynku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

Data publikacji: 18.02.2016
Przeczytaj również

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »

Rynek:
CCC: Poprawa przychodów o 85% w I kw. 2021

Grupa CCC zakończyła I kwartał roku obrotowego 2021/22 przychodami na poziomie 1429 mln zł (+85% r/r). Od lutego do kwietnia spółka… więcej »

Rynek:
LPP podało wyniki za rok 2020/21

Przychody polskiego producenta odzieży w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc.… więcej »