CDRL uruchomiło czeską wersję sklepu internetowego

Spółka CDRL uruchomiła czeską wersję internetową swojego sklepu coccodrillo.eu. Rozwój sprzedaży w internecie to obecnie jeden z priorytetów polskiej firmy odzieżowej.

„Dzięki wdrożeniu nowej platformy e-commerce, możemy sprawnie obsługiwać wielu klientów, zapewnić im wygodne przeglądanie naszej oferty oraz przedstawić ciekawe promocje i plan lojalnościowy. W efekcie popularność polskiego sklepu internetowego bardzo szybko rośnie” – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL S.A.

„Marka Coccodrillo jest dobrze znana w Czechach i liczymy na życzliwe przyjęcie naszego sklepu internetowego. W planach mamy jego kolejne wersje” – dodał prezes Marek Dworczak.

Tylko w styczniu tego roku CDRL zanotowała w polskim sklepie internetowym 1,11 mln zł przychodów – to o 139 proc. więcej niż przed rokiem. W całym 2015 r. zanotowano w tym kanale sprzedaży wzrost o 45% do 7,75 mln zł. Dynamika była znacznie lepsza w II połowie roku, już po implementacji nowej platformy zakupowej, np. w grudniu sprzedaż wzrosła aż o 229 proc.

Spółka CDRL od października 2014 r. jest notowana na głównym rynku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

Data publikacji: 18.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »