CDRL wypracowało w I półroczu 67,3 mln zł przychodów w polskich sklepach

fot. coccodrillo.eu

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, osiągnął w I półroczu 67,3 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej oraz 9,2 mln zł przychodów w kanale e-commerce w Polsce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 3 proc. i 41 proc. względem I półrocza 2017 r.

– Osiągnięte w I półroczu wyniki pokazują, że nasza oferta cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem oferty oraz optymalizacją krajowych punktów sprzedażowych i poprawą jej rentowności. – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W samym czerwcu przychody w sklepach stacjonarnych wyniosły 9,8 mln zł, a w polskim kanale e‑commerce 0,9 mln zł. Oznacza to spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o odpowiednio 13 proc. i 1 proc.

– Na wypracowane w czerwcu wyniki wpływ miał układ kalendarza, w tym wolne niedziele oraz wyjątkowo ciepły czerwiec. Jednocześnie osiągana przez nas marża utrzymuje się na zadowalająco wysokim poziomie. – dodał Marek Dworczak.

Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 – poza nią.

W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.

Data publikacji: 16.07.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Próchnik znów ubierze Polaków. Nowy właściciel ma już plan reaktywacji marki


Próchnik to historia polskiego przemysłu odzieżowego i niemal ikoniczna marka dla kilku pokoleń Polaków. Dzisiaj odradza się w… więcej »

Rynek:
Redan poprawił marżę handlową. Spółce udało się wypracować dodatni wynik EBITDA

Redan opublikował wyniki finansowe za pierwszy kwartał br. W tym okresie spółka… więcej »

Aktualności:
Zrównoważona produkcja odzieży na żądanie to żaden problem

Według niedawnego artykułu w Harvard Business Review, zatytułowanego więcej »