CDRL wypracowało w I półroczu 67,3 mln zł przychodów w polskich sklepach

fot. coccodrillo.eu

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, osiągnął w I półroczu 67,3 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej oraz 9,2 mln zł przychodów w kanale e-commerce w Polsce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 3 proc. i 41 proc. względem I półrocza 2017 r.

– Osiągnięte w I półroczu wyniki pokazują, że nasza oferta cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem oferty oraz optymalizacją krajowych punktów sprzedażowych i poprawą jej rentowności. – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W samym czerwcu przychody w sklepach stacjonarnych wyniosły 9,8 mln zł, a w polskim kanale e‑commerce 0,9 mln zł. Oznacza to spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o odpowiednio 13 proc. i 1 proc.

– Na wypracowane w czerwcu wyniki wpływ miał układ kalendarza, w tym wolne niedziele oraz wyjątkowo ciepły czerwiec. Jednocześnie osiągana przez nas marża utrzymuje się na zadowalająco wysokim poziomie. – dodał Marek Dworczak.

Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 – poza nią.

W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.

Data publikacji: 16.07.2018
Przeczytaj również

Rynek:
CCC: udany kwartał dzięki omnichannel

Grupa obuwnicza CCC zakończyła IV kwartał 2020 roku wzrostem sprzedaży o 2% rdr. Działalność Grupy znalazła się w tym okresie… więcej »

Rynek:
Paweł Broński, Strima: Pandemia może przynieść korzyści europejskim producentom odzieży

„Jeśli ceny frachtów morskich i trudności z rezerwacją kontenerów potrwają jeszcze rok, to marzenia ekologów o zrównoważonym… więcej »

Rynek:
ZPPM Lewiatan walczy o polskie firmy z branży mody

Pandemia to ogromne wyzwanie dla polskich przedsiębiorców. Jak zauważa w wywiadzie dla nas Bogusław Słaby, prezes zarządu Związku… więcej »