CDRL, właściciel marki Coccodrillo, osiągnął w I półroczu 67,3 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej oraz 9,2 mln zł przychodów w kanale e-commerce w Polsce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 3 proc. i 41 proc. względem I półrocza 2017 r.
– Osiągnięte w I półroczu wyniki pokazują, że nasza oferta cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. Konsekwentnie pracujemy nad rozwojem oferty oraz optymalizacją krajowych punktów sprzedażowych i poprawą jej rentowności. – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
W samym czerwcu przychody w sklepach stacjonarnych wyniosły 9,8 mln zł, a w polskim kanale e‑commerce 0,9 mln zł. Oznacza to spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o odpowiednio 13 proc. i 1 proc.
– Na wypracowane w czerwcu wyniki wpływ miał układ kalendarza, w tym wolne niedziele oraz wyjątkowo ciepły czerwiec. Jednocześnie osiągana przez nas marża utrzymuje się na zadowalająco wysokim poziomie. – dodał Marek Dworczak.
Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 – poza nią.
W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.