CDRL zwiększa sprzedaż – również w Internecie

fot. pl.coccodrillo.eu

Przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wzrosły w lutym o 13% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo bardzo dynamicznie zwiększył sprzedaż w Internecie, w lutym była ona wyższa o 155% niż przed rokiem.

Przychody ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w lutym 7,36 mln zł, wobec 6,49 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody wyniosły 17,60 mln zł – w analogicznym okresie 2015 r było to 15,73 mln zł.

Sprzedaż w segmencie „e-commerce w Polsce” wyniosła w lutym 862 tys. zł, dla porównania przed rokiem było to 338 tys. zł. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1 975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku.

W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.

Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.

Data publikacji: 7.03.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »