CDRL zwiększa sprzedaż – również w Internecie

fot. pl.coccodrillo.eu

Przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wzrosły w lutym o 13% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo bardzo dynamicznie zwiększył sprzedaż w Internecie, w lutym była ona wyższa o 155% niż przed rokiem.

Przychody ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w lutym 7,36 mln zł, wobec 6,49 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody wyniosły 17,60 mln zł – w analogicznym okresie 2015 r było to 15,73 mln zł.

Sprzedaż w segmencie „e-commerce w Polsce” wyniosła w lutym 862 tys. zł, dla porównania przed rokiem było to 338 tys. zł. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1 975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku.

W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.

Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.

Data publikacji: 7.03.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »