CDRL zwiększa sprzedaż – również w Internecie

fot. pl.coccodrillo.eu

Przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wzrosły w lutym o 13% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo bardzo dynamicznie zwiększył sprzedaż w Internecie, w lutym była ona wyższa o 155% niż przed rokiem.

Przychody ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w lutym 7,36 mln zł, wobec 6,49 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody wyniosły 17,60 mln zł – w analogicznym okresie 2015 r było to 15,73 mln zł.

Sprzedaż w segmencie „e-commerce w Polsce” wyniosła w lutym 862 tys. zł, dla porównania przed rokiem było to 338 tys. zł. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1 975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku.

W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.

Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.

Data publikacji: 7.03.2016
Przeczytaj również

Rynek:
[RAPORT] Wpływ pandemii na sektor mody. 3 możliwe scenariusze

Niedobór gotówki w polskiej branży modowej może wynieść co najmniej 11 mld zł, w związku z sytuacją wywołaną pandemią – wynika z raportu… więcej »

Rynek:
Biznes w czasach pandemii: Jak pokonamy wspólnego wroga?


Jak poradzimy sobie ze wspólnym wrogiem? Wspólnie! O sile współpracy przekonywaliśmy się wielokrotnie, od wspólnych polowań na… więcej »

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »