19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami. Wydarzenie to skierowane jest zarówno do firm, które zamierzają rozpocząć działania e-commerce B2B, jak też do tych, które je już prowadzą i chcą zwiększyć ich efektywność.
Co zyskasz dzięki udziałowi w Konferencji?
– Zdobędziesz konkretną, praktyczną wiedzę na temat strategii biznesowych i kierunków rozwoju w e-commerce,
– Dopasujesz firmę do zmian pokoleniowych i zabezpieczysz się wprowadzając automatyzację do swojego biznesu,
– Nawiążesz relacje z ekspertami e-commerce B2B i wymienisz się doświadczeniami w zakresie sprzedaży przez internet z innymi Uczestnikami Konferencji – przedstawicielami firm sprzedających hurtowo,
– Poznasz narzędzia do optymalizacji w e-commerce B2B i zwiększania efektywności, dopasowując je dzięki indywidualnym konsultacjom do potrzeb swojej firmy,
– Spędzisz miło czas w świetnej atmosferze, zyskasz nowe inspiracje i motywację do wdrażania innowacyjnych rozwiązań w swojej firmie.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w wydarzeniu?
– Dyrektorzy i specjaliści e-commerce
– Menedżerowie sprzedaży i marketingu
– Prezesi i właściciele firm
Udział w konferencji jest bezpłatny dla firm z wszystkich branż, z wyjątkiem dostawców usług dla e-commerce. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i uzyskanie akceptacji przez organizatora. Więcej informacji: https://www.ecommerceb2b.pl/
Partnerzy Główni: Ergonode, Ideo Force, Atomstore, IdoSell, Zaufane.pl, Sylius, Hummerce. Partnerzy Strategiczni: Merce, Spyrosoft, Magna Valor, Ideo. Partner Merytoryczny: E-handel w Praktyce. Patroni Honorowi: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Silmo. Patroni Medialni: E-commerce w Praktyce, Marketer+, Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl.