CHIC Online: udany debiut wirtualnych targów mody

fot. serwis prasowy


Międzynarodowe targi mody CHIC w Chinach odbyły się po raz pierwszy on-line. Wirtualna wersja imprezy, która miała miejsce 22-24 kwietnia, zgromadziła ponad 1 350 wystawców i 157 403 odwiedzających, którzy reprezentowali wszystkie kanały dystrybucji – od sklepów internetowych po domy handlowe, takie jak Tmall, JD, Wangfujing Group, Weifang Department Store Group.

– Debiut CHIC Online to historyczny dzień w 28-letniej historii targów CHIC – komentuje Chen Dapeng, prezes China National Garment Association i CHIC, wiceprezes China Textile Industry Federation. – Ponad 1 350 producentów przesłało swoje oferty do internetowych sal konferencyjnych Tencent Meeting i Ding Talk oraz wzięło udział w ponad 100 spotkaniach online. Wykorzystaliśmy zasoby i doświadczenie w wymianie informacji, zebrane przez dziesięciolecia. CHIC Online to pozytywne podejście do cyfrowej transformacji targów.

Przedstawiciele chińskiej i międzynarodowej branży mody mogli odwiedzić wirtualną edycję targów za darmo, co niewątpliwie było dodatkowym atutem dla kupców.

Kolejne edycje targów CHIC planowane są na 15–17 lipca 2020 w Shenzen oraz 23–25 września 2020 w Szanghaju.

Data publikacji: 6.05.2020
Przeczytaj również

Targi:
Zbliża się 8. edycja targów dla producentów odzieży Fast Textile

W dniach 15-17 listopada 2022 w PTAK Warsaw Expo odbędzie się ósma edycja Fast Textile. Wśród wystawców zaprezentują się m.in. dostawcy… więcej »

Targi:
RetailShow 2022 – targi wyposażenia dla sklepów

Przedstawiciele branży handlowej spotkają się 23-24 listopada br. na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow w Centrum EXPO… więcej »

Targi:
Premium Berlin: Dokąd zmierza branża fashion. Trendy, innowacje i inspiracje

Po 2,5-letniej przerwie w końcu powróciły międzynarodowe targi w Berlinie - Premium… więcej »