CHIC Online: udany debiut wirtualnych targów mody

fot. serwis prasowy


Międzynarodowe targi mody CHIC w Chinach odbyły się po raz pierwszy on-line. Wirtualna wersja imprezy, która miała miejsce 22-24 kwietnia, zgromadziła ponad 1 350 wystawców i 157 403 odwiedzających, którzy reprezentowali wszystkie kanały dystrybucji – od sklepów internetowych po domy handlowe, takie jak Tmall, JD, Wangfujing Group, Weifang Department Store Group.

– Debiut CHIC Online to historyczny dzień w 28-letniej historii targów CHIC – komentuje Chen Dapeng, prezes China National Garment Association i CHIC, wiceprezes China Textile Industry Federation. – Ponad 1 350 producentów przesłało swoje oferty do internetowych sal konferencyjnych Tencent Meeting i Ding Talk oraz wzięło udział w ponad 100 spotkaniach online. Wykorzystaliśmy zasoby i doświadczenie w wymianie informacji, zebrane przez dziesięciolecia. CHIC Online to pozytywne podejście do cyfrowej transformacji targów.

Przedstawiciele chińskiej i międzynarodowej branży mody mogli odwiedzić wirtualną edycję targów za darmo, co niewątpliwie było dodatkowym atutem dla kupców.

Kolejne edycje targów CHIC planowane są na 15–17 lipca 2020 w Shenzen oraz 23–25 września 2020 w Szanghaju.

Data publikacji: 6.05.2020
Przeczytaj również

Targi:
ITMA 2023: Dokąd zmierza transformacja przemysłu tekstylno-odzieżowego

Od 8 do 14 czerwca 2023 r. w Fiera Milano Rho w Mediolanie będą trwały jedne z największych na świecie targów technologicznych dla… więcej »

Targi:
Portugalski przemysł mody w pigułce. Reportaż z targów Modtissimo

Nowe horyzonty i rozmowy ze wspaniałymi ludźmi – tak można podsumować wrażenia z 61. edycji targów portugalskiego przemysłu… więcej »

Targi:
Targi RetailShow 2022 odbyły się z sukcesem po dwuletniej przerwie

11 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow już za nami. Oferta wystawców i wystąpienia na konferencji Retail Congress… więcej »