Międzynarodowe targi mody CHIC w Chinach odbyły się po raz pierwszy on-line. Wirtualna wersja imprezy, która miała miejsce 22-24 kwietnia, zgromadziła ponad 1 350 wystawców i 157 403 odwiedzających, którzy reprezentowali wszystkie kanały dystrybucji – od sklepów internetowych po domy handlowe, takie jak Tmall, JD, Wangfujing Group, Weifang Department Store Group.
– Debiut CHIC Online to historyczny dzień w 28-letniej historii targów CHIC – komentuje Chen Dapeng, prezes China National Garment Association i CHIC, wiceprezes China Textile Industry Federation. – Ponad 1 350 producentów przesłało swoje oferty do internetowych sal konferencyjnych Tencent Meeting i Ding Talk oraz wzięło udział w ponad 100 spotkaniach online. Wykorzystaliśmy zasoby i doświadczenie w wymianie informacji, zebrane przez dziesięciolecia. CHIC Online to pozytywne podejście do cyfrowej transformacji targów.
Przedstawiciele chińskiej i międzynarodowej branży mody mogli odwiedzić wirtualną edycję targów za darmo, co niewątpliwie było dodatkowym atutem dla kupców.
Kolejne edycje targów CHIC planowane są na 15–17 lipca 2020 w Shenzen oraz 23–25 września 2020 w Szanghaju.