CHIC Online: udany debiut wirtualnych targów mody

fot. serwis prasowy


Międzynarodowe targi mody CHIC w Chinach odbyły się po raz pierwszy on-line. Wirtualna wersja imprezy, która miała miejsce 22-24 kwietnia, zgromadziła ponad 1 350 wystawców i 157 403 odwiedzających, którzy reprezentowali wszystkie kanały dystrybucji – od sklepów internetowych po domy handlowe, takie jak Tmall, JD, Wangfujing Group, Weifang Department Store Group.

– Debiut CHIC Online to historyczny dzień w 28-letniej historii targów CHIC – komentuje Chen Dapeng, prezes China National Garment Association i CHIC, wiceprezes China Textile Industry Federation. – Ponad 1 350 producentów przesłało swoje oferty do internetowych sal konferencyjnych Tencent Meeting i Ding Talk oraz wzięło udział w ponad 100 spotkaniach online. Wykorzystaliśmy zasoby i doświadczenie w wymianie informacji, zebrane przez dziesięciolecia. CHIC Online to pozytywne podejście do cyfrowej transformacji targów.

Przedstawiciele chińskiej i międzynarodowej branży mody mogli odwiedzić wirtualną edycję targów za darmo, co niewątpliwie było dodatkowym atutem dla kupców.

Kolejne edycje targów CHIC planowane są na 15–17 lipca 2020 w Shenzen oraz 23–25 września 2020 w Szanghaju.

Data publikacji: 6.05.2020
Przeczytaj również

Targi:
We Frankfurcie startują nowe targi mody. Organizatorzy mają ambitne plany

Impreza o nazwie Val:ue zaplanowana jest na 18-20 stycznia 2022, równolegle z Frankfurt Fashion Week. Targi mają stanowić… więcej »

Targi:
SILMO Paris 2021: Trendy w modzie okularowej i przyszłość branży optycznej

Od 24 do 27 września targi SILMO Paris, po dwóch latach przerwy, znowu staną się miejscem bezpośrednich spotkań w tzw. realu, gdzie… więcej »

Targi:
Pitti Uomo: Punkt zwrotny dla branży mody męskiej?
Na początku lipca zakończyła się letnia edycja najważniejszych targów mody męskiej Pitti Uomo we Florencji. To tu można podpatrzeć rodzące się zmiany w kroju,… więcej »