Coccodrillo wchodzi na rynek niemiecki

Spółka CDRL, producent odzieży i obuwia dla dzieci, rozpoczęła współpracę z niemiecką siecią myToys. Dzięki niej uruchomiła na początku lutego pierwszą placówkę handlową w Lüdenscheid. Działający w formule „shop in shop” punkt Coccodrillo zlokalizowany jest w sklepie MyToys.

– Klienci MyToys bardzo pozytywnie odebrali naszą ofertę. Podobała im się zarówno kolekcja ubrań i obuwia, jak i sposób ich prezentacji. Także nasi partnerzy są zadowoleni z tego, jak rozpoczęła się współpraca, wspólnie spodziewamy się coraz większego zainteresowania ze strony klientów – powiedział prezes Marek Dworczak
MyToys jest częścią niemieckiej grupy OTTO i posiada 17 punktów handlowych na terenie tego kraju. Jest europejskim numerem jeden w sprzedaży internetowej z kategorii sklepów rodzinnych. Serwis www.mytoys.de to jeden z najbardziej popularnych sklepów internetowych w Niemczech.

– Dzięki temu, że działamy z silnym partnerem mamy szansę na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki na bardzo dużym rynku niemieckim. Przyjęta formuła umożliwia nam ekspansję bez podejmowania znacznych inwestycji. Liczymy też na współpracę w zakresie e-commerce – skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła
Ekspansja zagraniczna jest jednym z filarów strategii rozwoju grupy. W tym roku CDRL planuje otworzyć 30-40 nowych sklepów zagranicznych. W planach są m.in. otwarcia w Rosji, Arabii Saudyjskiej, Kazachstanie, Iranie i na Ukrainie.

W Polsce spółka otworzy niedługo swój 250-ty sklep, który będzie zlokalizowany w nowej galerii w Tychach. – W 2018 roku nasza krajowa sieć sprzedaży osiągnie optymalny rozmiar. Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci i rozpoznawalnością marki Coccodrillo za granicą – powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła.

Na koniec 2017 roku w skład handlowej Grupy CDRL wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to 4-proc. wzrost w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 zlokalizowanych jest w innych państwach Unii Europejskiej a 116 – poza nią.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Głównymi celami firmy na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Data publikacji: 8.03.2018
Przeczytaj również

Rynek:
LPP: spadek przychów, ale trzycyfrowy wzrost e-commerce

Przychody polskiego producenta odzieży spadły w pierwszym kwartale… więcej »

Rynek:
Jak pandemia wpłynęła na sprzedaż internetową

Po boomie na online oraz uwolnieniu handlu widać wyciszanie się dynamicznych wzrostów, jakie… więcej »

Rynek:
LPP publikuje wyniki za 2019. Spółka zanotowała rekordową sprzedaż

Polski producent odzieży zakończył ubiegły rok ze sprzedażą o wartości niemal 10 mld… więcej »