Cross-Border E-commerce 2025:
Jak zwiększyć e-sprzedaż na rynkach zagranicznych

Już 13 maja odbędzie się konferencja Cross-Border E-commerce – najważniejsze wydarzenie poświęcone  sprzedaży internetowej na międzynarodowych rynkach. To świetna okazja, by zyskać nowe pomysły i poznać najnowsze rozwiązania pomocne w realizacji efektywnych działań eksportowych. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, zarówno dla producentów, jak i dla firm handlowych. Ze względu na limitowaną liczbę miejsc warto wcześniej skorzystać z rejestracji na stronie wydarzenia.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

Uczestnicząc w wydarzeniu zyskasz nowe pomysły na e-sprzedaż zagraniczną podczas inspirujących wykładów, jak też skorzystasz z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach konsultacyjnych. Nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w sprzedaży internetowej na zagranicznych rynkach i wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami wydarzenia.

Czego się dowiesz podczas prelekcji?

Dzięki udziałowi w inspirujących wykładach, prowadzonych przez ekspertów – praktyków, stworzysz skuteczną strategię cross-border e-commerce, dopasujesz swoje działania sprzedażowe i marketingowe do specyfiki różnych rynków, poznasz najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą i dowiesz się, jak ich uniknąć. Wykorzystasz też najnowsze technologie pomocne w ekspansji międzynarodowej i unikniesz pułapek wynikających z różnych przepisów prawnych na poszczególnych rynkach.

A oto szczegółowy program wykładów, w trzech odsłonach.

Na dobry start:

  • „Najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą – jak ich uniknąć?” – Renata Gerlach, Head of Sales, AtomStore
  • „Technologiczne elementy sprzedaży cross-border” – Sławomir Spyra, Head of Commucication, merce.com
  • „Crossborder to nie tylko tłumaczenia. Jak zbudować spójny ekosystem technologiczny dla sprzedaży globalnej?” – Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode, Marek Kich, CEO Satisfly
  • „Obraz, który sprzedaje wszędzie: Strategie fotografii produktowej w międzynarodowej ekspansji e-commerce” – Kamil Czaja, CEO & Founder Gopackshot.com

W centrum uwagi:

  • „Co wiesz o rynkach, na których sprzedajesz? Jak dostosowanie do oczekiwań lokalnych klientów zwiększa konwersję w cross-border?” – Szymon Wcisło, CEO Romania Express
  • „Chorwaci cenią polskie e-sklepy. Sprawdź, jak rozwinąć w Chorwacji swój e-commerce”. -Paweł Banach, Business Development Manager, Packeta
  • „Prawo e-commerce w praktyce: Jak sprzedawać globalnie i zgodnie z regulacjami. Case studies”. – Marcin Tomczak, CEO & Founder E-commerce legal
  • „Technologie, które skalują się razem z Tobą – jak wybrać platformę e-commerce na rynki zagraniczne”. – Damian Sinior Head of Growth, Strix
  • „Dobrze naoliwiony silnik ekspansji zagranicznej, czyli jak performance marketing staje się motorem napędowym sprzedaży w procesie exportowym”. – Andrzej Brandt, Performance Marketing Director, numbers & intuition

Wielki finał:

  • „Jak skutecznie zarządzać walutami i zwiększyć zyski w cross-border ecommerce”.- Piotr Bobiński, Key Account Director E-commerce, Ebury
  • „Konfiguratory produktów w cross border = game changer w sprzedaży zagranicznej”. – Błażej Łukomski, CEO Hummerce&Best.net
  • „Blaski i cienie sprzedaży na Amazon”. – Tomasz Jankowski – Założyciel i CEO Go2Market Sp. z o.o.
  • „Biznesowe KPI w cross-border e-commerce: Jak mierzyć sukces technologii na różnych rynkach” – Krzysztof Abram, CEO Gate-Software

Po konferencji uczestnicy otrzymają od organizatora prezentacje, na których udostepnienie prelegenci wyrażą zgodę.

Z kim warto porozmawiać podczas wydarzenia?

Podczas konferencji możesz spotkać się z wykładowcami, jak też skorzystać z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach konsultacyjnych firm: Pryzmat Media, AtomStore, merce, Ergonode, GoPackshot, Romania Express, Packeta, E-commerce legal, Strix, numbers & intuition, Ebury, Hummerce&Best.net, Go2Market, Gate-Software, Salesupply. Strefa networkingu będzie też okazją do nawiązania realcji i wymiany doświadczeń z uczestnikami z firm takich, jak Twoja.

Dołącz do Cross-Border E-commerce 2025!

Organizator: Promedia Jerzy Osika.

Partnerzy Główni: Pryzmat Media, Atomstore, Merce, Ergonode,

Partnerzy Strategiczni: GoPackshot, Romania Express, Packeta, E-commerce legal, Strix, numbers & intuition, Ebury, Hummerce&Best.net, Go2Market, Gate-Software, Salesupply.

Patroni Honorowi: Polska Izba Handlu, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA, Polska Izba Budownictwa, Izba Gospodarcza Eksporterów i Importerów, PIOT, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Izba Bawełny w Gdyni, Itro, Targi Francuskie.

Patroni Medialni: E-commerce w praktyce, Marketer+, Ambiente.info.pl, Fashionbusiness.pl, Modna Bielizna, BIZNES.meble.pl.

Data publikacji: 24.04.2025
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Tegoroczna konferencja E-commerce B2B przyniosła rekordową frekwencję

Dnia 19.11.2024 firma Promedia Jerzy Osika zorganizowała w Sound Garden Hotel w Warszawie konferencję E-commerce B2B. W wydarzeniu wzięło… więcej »

Aktualności:
Konferencja E-commerce B2B. Zgłoszenia tylko do 15 listopada! Ostatnia szansa na udział

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Chcesz zwiększyć sprzedaż B2B? Weź udział w tym wydarzeniu!

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to… więcej »