Cross-Border E-commerce: Rozwiń e-sprzedaż na rynkach zagranicznych. Ostatni moment na zgłoszenie!

Już 16 maja firmy zainteresowane rozwojem e-sprzedaży na rynkach zagranicznych będą mogły skorzystać z bezpłatnych wykładów i porad ekspertów podczas konferencji biznesowej Cross-Border E-commerce w Warszawie. Wydarzenie, organizowane przez firmę Promedia, ma na celu wsparcie przedsiębiorstw, które zamierzają rozpocząć lub zwiększyć sprzedaż on-line za granicą. Aby wziąć udział w Cross-Border E-commerce należy zarejestrować się na stronie: www.crossborder.edu.pl

Dzięki udziałowi w konferencji będzie można między innymi poznać skuteczne strategie cross-border, dowiedzieć się, jaka jest specyfika e-commerce na poszczególnych rynkach, zainspirować się ciekawymi przykładami firm, które odniosły sukces w handlu transgranicznym, czy też sprawdzić, jakich błędów należy unikać. Będzie również okazja, by skorzystać z bezpłatnych konsultacji na stoiskach ekspertów, którzy będą pomagali w dobraniu strategii do konkretnych przypadków biznesowych.

W programie wykładów znajdą się następujące tematy:

• „Miękkie lądowanie międzynarodowe. Kluczowe funkcje platformy e-commerce w ekspansji zagranicznej” – Renata Gerlach , Head of Sales w AtomStore

• „Cross-border: Jak dzięki automatyzacji procesów nie pogubić się w wielu rynkach” – Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu w Ergonode i Radosław Żurawski, CSO/eCommerce Consultant

• „Opinie na każdym etapie rozwoju e-commerce. Gotowe rozwiązania i najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce” – Sebastian Horoszko, CEO Zaufane.pl

• „Jak marki premium dbają o obsługę klienta e-commerce: case study” – Damian Kuczyński, Head of Operations and co-owner Salesupply Polska

• „Aplikacja mobilna jako rozwiązanie na wyzwania w cross-border eCommerce” – Sławomir Spyra, Head of Communications, merce

• „Rich Content- efektywny sposób budowania silnej marki” – Maciej Tomaszyk, założyciel i CEO Custommerce

•  „5 najważniejszych kwestii prawnych podczas planowania ekspansji” – Marcin Tomczak, CEO & Founder ecommerce.legal

• „Rola Hongkongu w sprzedaży do Chin za pośrednictwem kanałów e-commerce” – Anna Dowgiałło, kierowniczka warszawskiego biura Hong Kong Trade Development Council

Program wykładów uzupełnią eksperckie panele dyskusyjne:

•             Najczęściej popełniane błędy przy ekspansji zagranicznej e-commerce i jak ich uniknąć?

•             Trendy w Cross-Border E-commerce. Szanse i zagrożenia

Szczegółowy program oraz rejestracja na stronie: https://www.crossborder.edu.pl/

Partnerzy Główni tegorocznej konferencji Cross-Border E-commerce to: Ergonode, Atomstore, Zaufane.pl, GoInternational. Partnerzy Strategiczni: Salesupply, merce, Custommerce, E-commerce.Legal, Hong Kong Trade Development Council. Partnerzy: Ideo, Plfon, Wygodne Zwroty.

Patronatem Honorowym objęły konferencję: PAIH, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Polska Izba Bawełny, Targi Frankfurt, Targi Norymberga, Silmo, Sial, Itro, Tribuo.

Patroni Medialni: E-commerce w Praktyce, Marketer+, Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl, BiznesMeble.pl, Modna Bielizna, Image.

Data publikacji: 14.05.2024
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Chcesz zwiększyć sprzedaż B2B? Weź udział w tym wydarzeniu!

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to skierowane… więcej »

Aktualności:
Ostatnie dni na zgłoszenia na Fashion Business Congress! Skorzystaj jeszcze z szansy na udział!

Już za chwilę rusza najważniejsze wydarzenie dedykowane sprzedaży internetowej w branży mody  –  13. edycja Fashion Business Congress.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy e-commerce w branży mody. Poznaj panelistów 13. Fashion Business Congress (16.09.2024, Warszawa)

Handel internetowy w branży fashion rozwija się w błyskawicznym tempie. Zmieniające się technologie, nowe zachowania zakupowe i rosnąca… więcej »