Czerwcowe wyniki firmy Solar

W czerwcu 2016 przychody ze sprzedaży produktów firmy Solar wyniosły 11,3 mln zł, czyli o 0,8 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Z 11,3 mln zł przychodu 10,4 mln zł zostało zrealizowane w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company S.A. oraz w outletach. To prawie milion więcej niż w czerwcu 2015, kiedy przychód z salonów własnych wyniósł 9,5 mln zł.

Dobre wyniki w czerwcu ustępują jednak poprzednim miesiącom – w maju i kwietniu skonsolidowane przychody wyniosły odpowiednio: 13,7 mln zł i 12,1 mln zł.

Solar to polska marka modowa premium założona w 1989 roku. Sieć tworzy 75 własnych sklepów firmowych, 19 placówek franczyzowych oraz 88 sklepów partnerskich. Firma współpracuje również z 38 partnerami z zagranicy oraz posiada 5 placówek franczyzowych zlokalizowanych w Niemczech, Luksemburgu i w Wielkiej Brytanii.

Data publikacji: 20.07.2016
Przeczytaj również

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »

Aktualności:
Twoja recepta na korona-wyzwanie

Każde wyzwanie to test, egzamin wobec siebie i innych na to, jak sobie z nim poradzimy. Będziemy więksi od niego, czy też nas przerośnie?… więcej »

Aktualności:
Polskie firmy jednoczą się w obliczu kryzysu
Polskie firmy, twórcy takich marek jak Apart, CCC, Kazar, Lancerto, Mediaexpert, Ochnik, Reserved, powołują Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Właściciele… więcej »