Czerwcowe wyniki firmy Solar

W czerwcu 2016 przychody ze sprzedaży produktów firmy Solar wyniosły 11,3 mln zł, czyli o 0,8 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Z 11,3 mln zł przychodu 10,4 mln zł zostało zrealizowane w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company S.A. oraz w outletach. To prawie milion więcej niż w czerwcu 2015, kiedy przychód z salonów własnych wyniósł 9,5 mln zł.

Dobre wyniki w czerwcu ustępują jednak poprzednim miesiącom – w maju i kwietniu skonsolidowane przychody wyniosły odpowiednio: 13,7 mln zł i 12,1 mln zł.

Solar to polska marka modowa premium założona w 1989 roku. Sieć tworzy 75 własnych sklepów firmowych, 19 placówek franczyzowych oraz 88 sklepów partnerskich. Firma współpracuje również z 38 partnerami z zagranicy oraz posiada 5 placówek franczyzowych zlokalizowanych w Niemczech, Luksemburgu i w Wielkiej Brytanii.

Data publikacji: 20.07.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Radar konsumencki: Polacy stają się bardziej skłonni do zakupów. Optymizm chłodzi obawa o zarobki

Marcowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia pokazało wzrosty w wielu obszarach. Polacy zdecydowanie… więcej »

Rynek:
Columbia Sportswear:
Chcemy, aby outdoor był dostępny dla każdego

Rozmowa z Matthieu Scheggiem, vice-prezesem i dyrektorem generalnym Columbia Sportswear w regionie EMEA

Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, wyniki finansowe platformy za cały rok 2022 były zgodne z wcześniejszymi założeniami firmy. Wartość… więcej »