Czerwcowe wyniki firmy Solar

W czerwcu 2016 przychody ze sprzedaży produktów firmy Solar wyniosły 11,3 mln zł, czyli o 0,8 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Z 11,3 mln zł przychodu 10,4 mln zł zostało zrealizowane w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company S.A. oraz w outletach. To prawie milion więcej niż w czerwcu 2015, kiedy przychód z salonów własnych wyniósł 9,5 mln zł.

Dobre wyniki w czerwcu ustępują jednak poprzednim miesiącom – w maju i kwietniu skonsolidowane przychody wyniosły odpowiednio: 13,7 mln zł i 12,1 mln zł.

Solar to polska marka modowa premium założona w 1989 roku. Sieć tworzy 75 własnych sklepów firmowych, 19 placówek franczyzowych oraz 88 sklepów partnerskich. Firma współpracuje również z 38 partnerami z zagranicy oraz posiada 5 placówek franczyzowych zlokalizowanych w Niemczech, Luksemburgu i w Wielkiej Brytanii.

Data publikacji: 20.07.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »