Czerwcowe wyniki firmy Solar

W czerwcu 2016 przychody ze sprzedaży produktów firmy Solar wyniosły 11,3 mln zł, czyli o 0,8 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Z 11,3 mln zł przychodu 10,4 mln zł zostało zrealizowane w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company S.A. oraz w outletach. To prawie milion więcej niż w czerwcu 2015, kiedy przychód z salonów własnych wyniósł 9,5 mln zł.

Dobre wyniki w czerwcu ustępują jednak poprzednim miesiącom – w maju i kwietniu skonsolidowane przychody wyniosły odpowiednio: 13,7 mln zł i 12,1 mln zł.

Solar to polska marka modowa premium założona w 1989 roku. Sieć tworzy 75 własnych sklepów firmowych, 19 placówek franczyzowych oraz 88 sklepów partnerskich. Firma współpracuje również z 38 partnerami z zagranicy oraz posiada 5 placówek franczyzowych zlokalizowanych w Niemczech, Luksemburgu i w Wielkiej Brytanii.

Data publikacji: 20.07.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »