DeeZee wchodzi na rynek odzieży damskiej

źródło: https://deezee.pl/

Marka DeeZee, należąca do Grupy Kapitałowej CCC, rusza z pierwszą kolekcją ubrań damskich, uzupełniających ofertę obuwia i akcesoriów. Krok w kierunku biznesu odzieżowego jest odpowiedzią na potrzeby rynku i naturalną konsekwencją modowej obecności marki w mediach społecznościowych. Pierwsza kolekcja dostępna będzie online na stronie deezee.pl jeszcze w tym roku. Dziś DeeZee.pl jest jednym z największych sklepów online z obuwiem damskim w Polsce, a buty marki można też znaleźć w każdym sklepie stacjonarnym CCC.

Nowa kolekcja ubrań DeeZee powstaje w odpowiedzi na liczne pytania klientek sklepu deezee.pl Swoim designem nawiązywać będzie do dobrze znanej miłośnikom marki dotychczasowej kolekcji butów. Tworząc projekty nowych ubrań i akcesoriów dużą uwagę zwrócono na wysokiej jakości tkaniny i wykończenia.

Marka DeeZee, silnie obecna w mediach społecznościowych, zyskuje uwagę licznych obserwatorek, influencerek, a także polskich gwiazd i projektantów. Uwagę zwracały odważne, modowe stylizacje, które towarzyszyły promocji obuwia.

Rozwijamy się dynamicznie w Polsce i zagranicą, w tym roku weszliśmy na 4 nowe rynki.  Dołączenie do Grupy CCC w 2018 roku umożliwiło nam przyspieszenie procesów biznesowych i w efekcie znaczne zwiększenie skali działania. Chcemy być rozpoznawalną globalną marką z szerokim asortymentem, a odzież damska to naturalny kierunek naszego rozwoju, do którego zainspirowały nas klientki i ich zainteresowanie modą. Kolekcja ubrań DeeZee będzie pokazywana w pełnej stylizacji, razem z butami. Takie zestawy będzie można u nas kupić. Kierujemy ofertę do kobiet, które stale podążają za trendami, bez względu na wiek. Chcemy zaproponować wzory i kroje prosto ze światowych wybiegów mody, ale przy zachowaniu przystępnej ceny – mówi Dominika Żak, prezes zarządu DeeZee.

Za projekt kolekcji odzieży odpowiada Dominika Żak, założycielka i prezes zarządu DeeZee.  W przygotowaniu kolekcji biorą udział także: Małgorzata Żurek – menedżer kolekcji i Anna Kaczmarczyk – produkt menedżer.

Data publikacji: 25.02.2021
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »