DeeZee wchodzi na rynek odzieży damskiej

źródło: https://deezee.pl/

Marka DeeZee, należąca do Grupy Kapitałowej CCC, rusza z pierwszą kolekcją ubrań damskich, uzupełniających ofertę obuwia i akcesoriów. Krok w kierunku biznesu odzieżowego jest odpowiedzią na potrzeby rynku i naturalną konsekwencją modowej obecności marki w mediach społecznościowych. Pierwsza kolekcja dostępna będzie online na stronie deezee.pl jeszcze w tym roku. Dziś DeeZee.pl jest jednym z największych sklepów online z obuwiem damskim w Polsce, a buty marki można też znaleźć w każdym sklepie stacjonarnym CCC.

Nowa kolekcja ubrań DeeZee powstaje w odpowiedzi na liczne pytania klientek sklepu deezee.pl Swoim designem nawiązywać będzie do dobrze znanej miłośnikom marki dotychczasowej kolekcji butów. Tworząc projekty nowych ubrań i akcesoriów dużą uwagę zwrócono na wysokiej jakości tkaniny i wykończenia.

Marka DeeZee, silnie obecna w mediach społecznościowych, zyskuje uwagę licznych obserwatorek, influencerek, a także polskich gwiazd i projektantów. Uwagę zwracały odważne, modowe stylizacje, które towarzyszyły promocji obuwia.

Rozwijamy się dynamicznie w Polsce i zagranicą, w tym roku weszliśmy na 4 nowe rynki.  Dołączenie do Grupy CCC w 2018 roku umożliwiło nam przyspieszenie procesów biznesowych i w efekcie znaczne zwiększenie skali działania. Chcemy być rozpoznawalną globalną marką z szerokim asortymentem, a odzież damska to naturalny kierunek naszego rozwoju, do którego zainspirowały nas klientki i ich zainteresowanie modą. Kolekcja ubrań DeeZee będzie pokazywana w pełnej stylizacji, razem z butami. Takie zestawy będzie można u nas kupić. Kierujemy ofertę do kobiet, które stale podążają za trendami, bez względu na wiek. Chcemy zaproponować wzory i kroje prosto ze światowych wybiegów mody, ale przy zachowaniu przystępnej ceny – mówi Dominika Żak, prezes zarządu DeeZee.

Za projekt kolekcji odzieży odpowiada Dominika Żak, założycielka i prezes zarządu DeeZee.  W przygotowaniu kolekcji biorą udział także: Małgorzata Żurek – menedżer kolekcji i Anna Kaczmarczyk – produkt menedżer.

Data publikacji: 25.02.2021
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »