Deni Cler wspiera kampanię społeczną „Dotykam = Wygrywam”

Na zdjęciu: Joanna SOkolowska-Pronobis Monika Gąsiorek Iza Sakutova Iwona Kossmann Anna Halarewicz

Marka Deni Cler stworzyła limitowaną edycję t-shirtów z wyjątkową grafiką autorstwa Anny Halarewicz, z której 50% zysków ze sprzedaży trafi do fundacji Wsparcie na Starcie – organizatora kampanii. Limitowana edycja t-shirtów jest dostępna we wszystkich salonach sieci Deni Cler  oraz w sklepie internetowym marki.

„Z dumą ogłaszam współpracę Deni Cler z kampanią społeczną Dotykam = Wygrywam. Ta akcja symbolizuje siłę, odwagę i solidarność z kobietami zmagającymi się z chorobą nowotworową gdyż Deni Cler jest marką społecznie odpowiedzialną. Od lat angażuje się w działania na rzecz kobiet. Zachęcamy do wsparcia tej ważnej inicjatywy i udziału w tworzeniu lepszej przyszłości dla kobiet”  – mówi Iwona Kossmann, prezeska Deni Cler

A ilustratorka Anna Halarewicz dodaje – „Cieszę się, że moja ilustracja mogła stać się częścią tegorocznej edycji akcji „Dotykam Wygrywam” Fundacji Wsparcie na Starcie. Tylko wspólnie możemy sprawić, że świadomość dotycząca samobadań i walki z rakiem piersi w Polsce będzie rosła”.

Tegoroczna edycja kampanii „Dotykam=Wygrywam”, organizowanej przez Fundację Wsparcie na Starcie, przynosi coś wyjątkowego – zbiórkę środków na zakup BIUSTObusa, który wyruszy na ogólnopolską trasę, aby edukować i inspirować kobiety w każdym wieku do dbania o zdrowie piersi. BIUSTObus to mobilne centrum edukacji, które nie tylko będzie przekazywać wiedzę, ale też zachęci do profilaktyki w biustopozytywnej atmosferze.

„Jestem niezwykle dumna, że tak renomowana marka jak Deni Cler postanowiła wesprzeć naszą kampanię Dotykam=Wygrywam. Limitowana edycja t-shirtów z oryginalną grafiką autorstwa Anny Halarewicz to nie tylko wyjątkowy element garderoby, ale również symbol wsparcia w walce z rakiem piersi. Zakup tej koszulki to gest, który może realnie przyczyni się do ratowania życia – 50% zysków ze sprzedaży zostanie przeznaczone na zakup BIUSTObusa, mobilnego centrum edukacyjnego. Dzięki temu wspólnie dotrzemy do tysięcy kobiet i dziewcząt w całej Polsce, dostarczając im niezbędną wiedzę tam, gdzie jest najbardziej potrzebna” – mówi Izabela Sakutova, prezeska Fundacji Wsparcie na Starcie i organizatorka kampanii Dotykam=Wygrywam.

„Naszym celem jest, aby z pomocą tegorocznej kampanii zebrać fundusze na BIUSTObus, który pozwoli nam ruszyć w edukacyjną trasę po Polsce. Chcemy dotrzeć do młodzieży na festiwalach muzycznych i eventach sportowych, by na różowo i wesoło oswajać nastolatki z dbaniem o swoje piersi. W ten sposób fundacja realizuje swoje przesłanie, docierając do młodych dziewcząt w najważniejszych momentach ich życia” – dodaje Sakutova. Dla zdrowia możemy razem zrobić naprawdę dużo, wspierać kampanię poprzez zakup BIUSTOcegiełek.

Ten ambitny, edukacyjny projekt od lat wspiera wspaniałe grono znanych kobiet, m.,in: Beata Sadowska, Daria Widawska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Dorota Gardias, Anna Gzyra-Augustynowicz, Ilona i Milena Krawczyńskie, czyli Siostry ADiHD, Kinga Zawodnik, Lidia Kalita, Anna Iberszer, Paulina Koziejowska, Miss Polonia 2024 Maja Klajda, Miss Polonia 2023 Ewa Jakubiec, Anika Dąbrowska, Anna Męczyńska, a także Ola Żelazo, Karolina Cwalina, Alina Adamowicz, Katarzyna i  Paulina Błędowskie, Angelika Miszalska-Kamińska, Monika Kołodyńska-Lewandowska, Joanna Ceplin i Małgorzata Sokołowska. Do 13. edycji dołączyły: Ada Fijał, Bryska, Agnieszka Kaczorowska, Emilia Dankwa, Vanessa Rojewska, Kamila Staniek.

Więcej na denicler.eu i dotykajwygrywaj.pl

Data publikacji: 16.10.2024
Przeczytaj również

Aktualności:
Columbia otwiera monobrandowy sklep w Warszawie

Columbia Sportswear, globalna marka tworząca innowacyjną odzież, obuwie, akcesoria i sprzęt dla outdoorowych entuzjastów, poinformowała o… więcej »

Aktualności:
Zmiany w zarządzie Grupy LPP. Roszada na stanowisku wiceprezesa

17 października br. Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP, złożył rezygnację z pełnionej funkcji z powodów zdrowotnych. W… więcej »

Aktualności:
Columbia Sportswear wprowadza nową technologię Omni-Heat™ Arctic

Columbia Sportswear w sezonie jesień-zima 2024 wprowadza na rynek technologię Omni-Heat™ Arctic. Czerpiąc inspirację z naturalnych… więcej »