Digital Day powered by DIMAQ: jak promować firmę w świecie online

Digital Day  to wydarzenie, podczas którego mają zostać kompleksowo pokazane najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online. Podczas czternastu praktycznych wystąpień można będzie dowiedzieć się m.in. jak skutecznie wykorzystywać kanały social media oraz content marketing, jak mądrze prowadzić kampanię w wyszukiwarce Google, a także na czym polega programmatic i social selling.

Konferencja odbędzie już na początku w października aż w trzech miastach:

•    7 października – Katowice
•    8 października – Poznań
•    9 października – Gdańsk

Co w programie?
Agendę wydarzenia organizatorzy podzielili na kilkanaście kluczowych dla promocji obszarów marketingu online:
•    Strategia i planowanie
•    Display i Programmatic
•    SEM
•    Content Marketing i webwriting
•    Video marketing
•    Social Media
•    E-commerce
•    Mobile Marketing
•    E-mail Marketing
•    Analityka i UX
•    Social selling

Podczas Digital Day powered by DIMAQ eksperci – praktycy z branży – powiedzą, kiedy warto zainwestować w dane działania, jak skutecznie wykorzystywać każdy z obszarów, wskażą konkretne narzędzia oraz efekty, jakich można oczekiwać. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów. Wszystko po to, aby pokazać, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem.
Program wydarzenia  jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji  e-marketingowych.

Dla kogo?
Na Digital Day powered by DIMAQ  organizatorzy zapraszają szczególnie:

• osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
• właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
•  project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
• osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Szczegółowa agenda oraz rejestracja na wydarzenie na stronie day.dimaq.pl

Data publikacji: 25.09.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Handel:
Mikołaj Wezdecki, dyrektor ds. digitalizacji, LPP : Czy technologia AI to gamechanger dla branży retail?

Przez ostanie 20 lat w branży retail nie było technologii, która mogłaby dokonać rewolucji na skalę AI. Firmy, które do tej pory nie… więcej »

Szkolenia i konferencje:
V edycja Retail Challenge Poland

Forum Retail Challenge Poland 2024 to strategiczne forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i… więcej »