Digitalizacja w retail przynosi korzyści biznesowe – bezpłatna konferencja Comarch

Handel nie może istnieć bez nowych technologii. Pytanie raczej brzmi: które rozwiązania informatyczne sprawdzają się najlepiej? Co detaliści i producenci powinni brać pod uwagę przy budowaniu strategii handlowej? Jak efektywnie zarządzać siecią sprzedaży dzięki Business Intelligence i omnichannel? Odpowiedzi na te pytania padną podczas konferencji „Comarch Retail 2018. Digitalizacja w retail”.

Eksperci Comarch zaprezentują, jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży, budować lojalność klientów oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących.

Podczas konferencji wystąpi również Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju francuskiej sieci Obag Store, który przedstawi case study z wdrożenia aplikacji Comarch Retail POS. Dodatkowo zaprezentowane zostanie projekt zrealizowany przez Comarch dla holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay. W ramach współpracy Comarch opracował i wdrożył system IT do zarządzania lojalnością klientów. Dodatkowo uruchomiona została aplikacja mobilna a cała platforma do obsługi programu lojalnościowego została oparta o technologię bluetooth i beacony.

Ciekawym punktem programu będzie panel poświęcony zagadnieniu „Customer 360”, czyli budowaniu pełnego obrazu klienta, jego preferencji zakupowych oraz realizowanych transakcji. Na podstawie danych zebranych przez aplikacje Business Intelligence, firmy handlowe są w stanie przygotować klientom oferty „szyte na miarę”.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2018.comarch.pl/ .

Podczas konferencji pokażemy na przykładach, jak skutecznie zarządzać sprzedażą w sieciach sklepów, opowiemy, jak przygotować strategię omnichannel w e-commerce oraz jak budować pełny obraz klienta, wykorzystując funkcjonalności systemów informatycznych. Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję – mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP.

Dodatkowo eksperci podzielą się wiedzą na temat gromadzenia i przetwarzania danych, zarządzania magazynem z wykorzystaniem automatyzacji procesów oraz przedstawią mobilne rozwiązania wspierające sprzedaż.

Konferencja odbędzie się 5 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Pełna agenda oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: https://retail2018.comarch.pl/.

 

Data publikacji: 25.05.2018
Przeczytaj również

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »

Handel:
Marketing w e-commerce B2B. Klucz do sukcesu, który jest często pomijany

Marketing w e-commerce B2B, choć nieco inny niż w modelu B2C, jest kluczowym elementem… więcej »

Aktualności:
Rozporządzenie GPSR: Co musisz wiedzieć o Nowych Wymaganiach Bezpieczeństwa Produktów

W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce i technologii, bezpieczeństwo produktów nabiera kluczowego znaczenia. Nowe Rozporządzenie… więcej »