Digitalizacja w retail przynosi korzyści biznesowe – bezpłatna konferencja Comarch

Handel nie może istnieć bez nowych technologii. Pytanie raczej brzmi: które rozwiązania informatyczne sprawdzają się najlepiej? Co detaliści i producenci powinni brać pod uwagę przy budowaniu strategii handlowej? Jak efektywnie zarządzać siecią sprzedaży dzięki Business Intelligence i omnichannel? Odpowiedzi na te pytania padną podczas konferencji „Comarch Retail 2018. Digitalizacja w retail”.

Eksperci Comarch zaprezentują, jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży, budować lojalność klientów oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących.

Podczas konferencji wystąpi również Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju francuskiej sieci Obag Store, który przedstawi case study z wdrożenia aplikacji Comarch Retail POS. Dodatkowo zaprezentowane zostanie projekt zrealizowany przez Comarch dla holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay. W ramach współpracy Comarch opracował i wdrożył system IT do zarządzania lojalnością klientów. Dodatkowo uruchomiona została aplikacja mobilna a cała platforma do obsługi programu lojalnościowego została oparta o technologię bluetooth i beacony.

Ciekawym punktem programu będzie panel poświęcony zagadnieniu „Customer 360”, czyli budowaniu pełnego obrazu klienta, jego preferencji zakupowych oraz realizowanych transakcji. Na podstawie danych zebranych przez aplikacje Business Intelligence, firmy handlowe są w stanie przygotować klientom oferty „szyte na miarę”.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2018.comarch.pl/ .

Podczas konferencji pokażemy na przykładach, jak skutecznie zarządzać sprzedażą w sieciach sklepów, opowiemy, jak przygotować strategię omnichannel w e-commerce oraz jak budować pełny obraz klienta, wykorzystując funkcjonalności systemów informatycznych. Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję – mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP.

Dodatkowo eksperci podzielą się wiedzą na temat gromadzenia i przetwarzania danych, zarządzania magazynem z wykorzystaniem automatyzacji procesów oraz przedstawią mobilne rozwiązania wspierające sprzedaż.

Konferencja odbędzie się 5 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Pełna agenda oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: https://retail2018.comarch.pl/.

 

Data publikacji: 25.05.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Handel:
Trendy w e-commerce 2024: sztuczna inteligencja, portfele cyfrowe oraz social media

W okresie przedświątecznym w 2023 r. odnotowano najwyższą średnią stopę rabatów od 2020 r. Innym zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost… więcej »