Wyniki ośmiu miesięcy CDRL

fot: cdrl.pl

W okresie styczeń – sierpień przychody spółki CDRL osiągnięte w polskich sklepach wyniosły 78,97 mln zł i były o 16 proc. wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

W samym sierpniu spółka zanotowała niewielki spadek, który był efektem czynników pogodowych, negatywnie wpływających na sprzedaż całej branży odzieżowej. W tym miesiącu właściciel marki Coccodrillo, zanotował w polskich sklepach 11,89 mln zł przychodów, czyli o 4 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody ze sprzedaży spółki w kanale e-commerce w Polsce wyniosły 0,68 mln zł i były o 18 proc. niższe niż w zeszłym roku.

Narastająco, od początku roku do sierpnia, przychody ze sprzedaży internetowej CDRL wyniosły 3,85 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku.

W I połowie tego roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% do 82,82 mln zł (ten wynik obejmuje też sprzedaż zagraniczną). Zysk z działalności operacyjnej wzrósł w tym okresie o 12,08% do 9,40 mln zł, a zysk netto o 3,9% do 6,31 mln zł. W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października 2014 r. Grupa zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce. 

Data publikacji: 8.09.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »

Handel:
Jak bardzo wakacyjny boom rozkręci sprzedaż w sklepach?

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i… więcej »