Monnari zwiększa przychody i rozwija sieć sprzedaży. Spółka zamierza też dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów poprzez działania marketingowe w internecie.
W czerwcu tego roku Grupa Kapitałowa Monnari Trade S.A. odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu ok. 23,4 mln zł, czyli o 5,88 % więcej, niż w analogicznym okresie roku 2015. Narastająco w okresie I półrocza 2016 r. grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości ok. 107,9 mln zł, co stanowi wzrost o 15,15 % w stosunku do roku 2015, w którym przychody zamknęły się kwotą 93,7 mln zł. Wzrosła także powierzchnia handlowa spółki – o 24,1 % w porównaniu z czerwcem ubiegłego roku.
Jak komentują przedstawiciele firmy, są to wyniki zgodne z założeniami zarządu spółki na ten rok. Mniejsza dynamika sprzedaży w maju i czerwcu była wynikiem realizacji celu, jakim jest, w bieżącym roku, obrona marży i utrzymanie rentowności spółki. Wzrost tej dynamiki powinien nastąpić w najbliższych dwóch miesiącach za sprawą letnich wyprzedaży.
W kolejnych okresach zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju, a także rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta. Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest także zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. mkw., poprzez otwarcie nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży.